De WMR grote familie stamboom |
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
En een ECHTE stamboom die tenminste overzichtelijk is?  Misschien moet Ikke die maar maken - Die is hier toch al de hele dag aan het nietsen en dan kan toch goed overweg met allemaal slimme programma's  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Theemonster: Quote Ikke:
Ik was eerst, en trouwens jij bent de jongste uit de familie, voor dit soort grote-mensen-zaken ben jij nog veel te klein!
Nou! Ga met je power ranger poppen spelen, grote broer is bezig ik was de jongste!  zomaar vergeet je je liefste zusje! Ook goed, ik ben iig de oudste, dus ik moet 't voorbeeld geven  |
|
Ikke
Oudgediende
Mensen zijn al druk bezig met WMR-stamboom-daten  Geen reacties  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote: Papa vind jij t eigenlijk wel goed dat ik al een vriend heb^^  WOOAAAT  Vergeet dat McDonald maar.. En HIER die iPod..  Ga maar naar je moeder toe  Ik neem pluppeltje wel mee en wendy en onze kleine erly die nog nederlands moet leren  |
|
Sannetjuh
Senior lid
 WMRindex: 171 OTindex: 452
|
mama, papa is boos  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Sanne, je bent er net! Nee jongedame, jij wacht nog maar een paar jaartjes. |
|
StevenS Actief lid WMRindex: 65 OTindex: 107
|
Offtopic: Trouwens, heeft dit topic niet een record gebroken? 64 pagina's in 2 dagen??? |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Ikke: Mensen zijn al druk bezig met WMR-stamboom-daten  Geen reacties  Je moet ook niet beginnen met: "Wie wilt er met mij daten".. Dan reageert er niemand  Hehe, grapje |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Ikke: Vooral in die spelling  Spelling hebben ze mij in 24jaar niet bij weten te brengen... Ben bang dat dat nooit meer gaat komen... Let aub niet op mijn "IJ, EI, D of T"...   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mmore: Quote Ikke: Mensen zijn al druk bezig met WMR-stamboom-daten  Geen reacties  Je moet ook niet beginnen met: "Wie wilt er met mij daten".. Dan reageert er niemand Was misschien niet zo'n goeie zet.... |
|
Mmore
Administrator
|
Quote StevenS: Offtopic Trouwens, heeft dit topic niet een record gebroken? 64 pagina's in 2 dagen??? Neu  Je moet het moderator forum is zien  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Mmore: Neu  Je moet het moderator forum is zien  Liever niet  |
|
Sannetjuh
Senior lid
|
Maakt t uit dat ik er net ben, in groep 4 had ik ook al een vriend hoor  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Quote Mmore: Neu  Je moet het moderator forum is zien  Liever niet  Haha, voor jij er bij kwam was ik uren bezig met het verwijderen van posts die over jouw gingen  Kpuc en Luna zijn soms echt vervelend  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Sannetjuh: Maakt t uit dat ik er net ben, in groep 4 had ik ook al een vriend hoor  Ja, maar dat is minder serieus! |
|
Sannetjuh
Senior lid
|
Loempia waar ben je  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Sannetjuh: Maakt t uit dat ik er net ben, in groep 4 had ik ook al een vriend hoor  en KOM OP ZEG  Niet die loempia |
|
Sannetjuh
Senior lid
|
@Enkie dat was heeeeeeeeeeeel serieus ik gaf hem gewoon een rijstewafel  |
|
Ikke
Oudgediende
Van spreekwoorden klopt ook geen zak: "Geen geluk in het spel, is geluk in de liefde" Dan heb ik toch wel 'n vreemd soort geluk  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote mezelf: Spelling hebben ze mij in 24jaar niet bij weten te brengen... Ben bang dat dat nooit meer gaat komen... Let aub niet op mijn "IJ, EI, D of T"...   Tegenwoordig heeft men spellings controle...  Kan die hier ook niet ingebouwd worden..   |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Enkie: Sanne, je bent er net! Nee jongedame, jij wacht nog maar een paar jaartjes. Quote Sannetjuh: Maakt t uit dat ik er net ben, in groep 4 had ik ook al een vriend hoor  Dan gaan we lekker stiekum met elkaar;) |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Hoskeu: Tegenwoordig heeft men spellings controle...  Kan die hier ook niet ingebouwd worden..   Firefox 2.0 heeft het |
|
Sannetjuh
Senior lid
|
Jaa  loempia  |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Sannetjuh: Loempia waar ben je  Ik ben hier  |
|
Mmore