hr
jaargang -23 - laatste artikel 15-5 18:00 - 74535 artikelen - nu online 56 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 [3]

De Paus

21-03-07 20:11:15 - Quote! - @Twaggy
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
De paus is mij herder en ik ben zijn verloren schaap (damn ik hou van shoarma)

21-03-07 20:12:42 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote Luna:
Nee, dat doe ik niet, maar ik kan deze discussie beter aan mensen overlaten met verstand van dat soort dingen :)
Ik heb er ook maar heel weinig verstand van, maar 1 ding weet ik zeker, de paus? :nee Vergeten die man, zouden meer mensen moeten doen.

21-03-07 20:14:00 - Quote! - @Twaggy
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
Quote Giovanni:
Quote Luna:
Nee, dat doe ik niet, maar ik kan deze discussie beter aan mensen overlaten met verstand van dat soort dingen :)
Ik heb er ook maar heel weinig verstand van, maar 1 ding weet ik zeker, de paus? :nee Vergeten die man, zouden meer mensen moeten doen.


heb ik juist met het geloof. vergeten die hap zouden meer mensen moeten doen.

snappen jullie dan niet dat dit eindeloze discussies zijn? de mens heeft een eigen wil niemand denkt hetzelfde en zal het nooit eens worden

21-03-07 20:14:02 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote Twaggy:
De paus is mij herder en ik ben zijn verloren schaap (damn ik hou van shoarma)
Is beter te pruimen dan het geleuter van de paus.

21-03-07 20:19:14 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
@Twaggy-Nutteloos? Juist niet, zo blijft het forum ook leuk. Respecteer ieders overtuiging. De keuze is altijd aan jezelf.
Cliche, niet het geloof, maar de mens die het geloof voor zijn eigen voordeel gebruikt is de oorzaak van een heleboel ellende op deze wereld, vroeger en ook nu, uit naam van God. Een God die liefde is, ook al heb ik daar vaak ook zo mijn vraagtekens bij.

21-03-07 22:20:34 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
@Evert, wat vind je van de paus?

22-03-07 11:42:59 - Quote! - @Minke
Minke
Junior lid

WMRindex: 17
OTindex: 15
S
Quote Muaddhib:
Ik vind het uberhaupt imbiciel dat ie leider is over het kleinste land ter wereld (1 plein om precies te zijn) maar wel het belangrijkst is van heel de wereld...


hij is dan ook nite alleen de leider van het kleinste land ter wereld, hij heeft er ook nog een hele gelovige gemeenschap bij, die toch wel aardig groot is

24-03-07 08:37:08 - Quote! - @BugsB
BugsB
Actief lid

WMRindex: 56
OTindex: 67
Wnplts: Putte
Ik ben zelf RK gedoopt, maar kan me er niet echt in vinden.
Het geeft me ook meer vragen dan antwoorden, want een geloof dat mensen buitensluit die niet voldoen aan bepaalde waarden of normen, is voor mij geen geloof zoals God dat bedoeld kan hebben. Voor mij is heel het 'pauselijk' optreden dan ook niet meer dan één grote poppenkast.
En ook dat heb ik nooit leuk gevonden.
Werkt meer op mijn lachspieren/zenuwen, dan dat het me 'raakt', wat uiteindelijk toch de bedoeling hoort te zijn...8)

25-03-07 14:44:42 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
De paus is een leugenaar, want hij geeft zijn eigen uitleg over de bijbel. Neem bv het celibaat. Priesters mogen niet trouwen en moeten maagd blijven. Ik lees in de bijbel echter wat anders: Titus 1:6 die onberispelijk zijn, een vrouw hebben, die gelovige kinderen hebben, die niet in opspraak zijn wegens losbandigheid of van tucht willen weten. 7 Want een opziener moet onberispelijk zijn als een beheerder van het huis Gods, niet aanmatigend, niet driftig, niet aan de wijn verslaafd, niet opvliegend, niet op oneerlijke winst uit, 8 maar gastvrij met liefde voor wat goed is, bezadigd, rechtvaardig, vroom, ingetogen, 9 zich houdende aan het betrouwbare woord naar de leer, zodat hij ook in staat is te vermanen op grond van de gezonde leer en de tegensprekers te weerleggen.
Opdracht van de apostel Paulus. En wie heeft Paulus die wijsheid? Juist van Jezus zie Handelingen hoofdstuk 9:6.

25-03-07 14:52:13 - Quote! - @Cee-N-Cee
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
Quote Luna:
@Evert, wat vind je van de paus?

Evert doet t niet meer :P vind ons vast een hopeloos zootje afvalligen...

25-03-07 14:54:01 - Quote! - @ERic
ERic
Senior lid

WMRindex: 422
OTindex: 28
Wnplts: Eindhoven
zo ji hebt een bijbel doorgespit

waarom denk je dat er tegenwoorden vrij weinig monniken meer zijn...

25-03-07 15:10:53 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote Cee-N-Cee:
Quote Luna:
@Evert, wat vind je van de paus?

Evert doet t niet meer :P vind ons vast een hopeloos zootje afvalligen...
Zit vast buiten op een terrasje van een (beer)tje te genieten.:ja:P8)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven