|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
kpuc, utrecht is idd veeel onhygienischer  |
|
nietmeer
|
wat dacht je van al die uitlaatgassen die tussen de gebouwen blijven hangen ??? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
smog  ben wel blij dat ik zo dicht aan de rand van veldhoven woon bij een soort bos en een ander groot bos  (edit: loop mijn achteruitn uit en je zit in bos;)) |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Môgge allemaal  Kpuc, en het is al een paar dagen bijna windstil geweest, dat maakt de zaak er ook niet beter op in de steden  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Mohge ook!  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*boink* Relpa en ieder op en van de lijn. Ja, dat speelt ook inderdaad een beetje mee, al die bagger blijft hangen. Ik merk het goed in elk geval, tegen de zomer zie ik nu al op  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
moggel relpa en mexicola  |
|
nietmeer
|
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Euhm  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Ikke, jongen toch, vertel het maar  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
De buienradar klopt niet. Het zou gaan regenen (een beetje), de afgelopen 2 uur, maar niet dus. We zijn trouwens evengoed gaan fietsen, maar ik dacht dat zo'n radar redelijk betrouwbaar was. |
|
Ikke
Oudgediende
Ik werd gewoon wakker gemaakt  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Ach gossie  Moet je de puber-hulp-lijn misschien bellen? zij weten wel raadt met familie die langslapende pubers wakker maken  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Mex, Als je weg wilt op de fiets gaat er niets boven 'je hand uit het raam steken' Mex  Die Radar geeft alleen forse buien weer geloof ik, een redelijk 'globaal' beeld dus  edit: 'k moest maar weer eens 'op herhaling' typ-cursus geloof ik  (laatst zinnetje 5 'foutjes' uitgehaald  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Tja inderdaad Relpa, we hebben de good old vingertje-uit-het-raam methode maar gebruikt. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
|
|
Ikke
Oudgediende
@Andreesie: normaal slaap ik niet zo lang, maar ik moest nog wat inhalen, eigenlijk  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
inhalen lukt mij nooit  @mex: opzich  mijn ouders vinden het niet zo gezellig, maar ze zijn nu naar de kerk gelukkig  |
|
Ikke
Oudgediende
Inhalen gaat wat dat betreft prima, maar dan moeten ze me niet wakker maken  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
moet je dat maar zeggen  |
|
Kpuc Oudgediende
Bwegh, een vent op net 2, wij waren een vroom goed katholiek gezin. Prima dat je gelooft maar dit soort opmerkingen maken mij letterlijk aan het kotsen, alsof ze dan zo veel beter zijn dan een niet vroom gezin  En nu scheld ie me nog uit voor dwaas ook, grrrrrrr, de dwaas is degeen die niet ziet dat een ander net zoveel mens is als hijzelf En dan begint ie nog over de tong afbijten, ofwel dat je niet iemand moet beledigen, rara wat die gast net zelf doet  |
|
Ikke
Oudgediende
Een aantal gelovigen roept de hele tijd van: "we willen niet belachelijk gemaakt worden om onze religie" of iets dergelijks. Deal, maar doe dat dan ook niet met atheïsme |
|
Kpuc Oudgediende
Mjah, nu heeft die vent het over de gelovige Islamiet, uhm, hallo, meneertje, waar heeft u gelegen de afgelopen tig jaar? Zijn er dan ongelovige Islamieten?? Ik heb er weer een reden bij om me volledig van zoiets als geloof af te keren  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|