|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Nu we het toch over rekenmachines hebben, mijn GR heeft nieuwe batterijen nodig  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb ook pas twee jaar 'n pc hoor Luna  |
|
nietmeer
|
F 1,- = €2,20374 |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Hoi allemaal  @Pw, ik zat in het eerste jaar dat op de MAVO examen deed met rekenmasjien  Nog les gehad met de reken-lineaal  Quote: Op de mavo hadden wij al rekenmachines.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Ikke
Oudgediende
Ja oke, maar niet veel langer dan twee jaar, ik denk net twee-en-een-half jaar  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Deze pc is trouwens ook niet van mezelf  |
|
nietmeer
|
Mijn eerste pc was er een die alleen met van die 1,44 schijfjes werkte. Hele grote. Je kon er dan ook alleen maar dos spellen mee spelen. |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ik heb ook zo'n rekenliniaalding  Snap er niks van  |
|
Relpa
Oudgediende
Zelfde jaargang PW,  goeie lichting @Puck, RTFM  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het zijn ook onhandige dingen Puck, maar ze werken wel zonder batterijen.  |
|
Puck Oudgediende
|
Relpa, ja zeg heee, ik heb 'm ook maar ergens gevonden op zolder  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Tazmanian Devil: Mijn eerste pc was er een die alleen met van die 1,44 schijfjes werkte. Hele grote. Je kon er dan ook alleen maar dos spellen mee spelen. mijn eerste pc is een macintosh  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Puck, een goede wiskundeleraar kan het je zo uitleggen hoe die werkt. Een luie wiskundeleraar werkt met de calculator. |
|
Relpa
Oudgediende
@Puck, ik heb'm hier nog liggen...ik heb ze altijd bij elkaar gehouden  |
|
nietmeer
|
Ik neem aan dat dat een merk is? Ben er verder niet in thuis wat voor merken er zijn. Geloof dat het een Nella Della was ofzo. Wij gaven de pc gewoon namen die er ongeveer opleken. Veel makkelijker te onthouden ook. |
|
Puck Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Mijn eerste spelconsole was een tennisspelletje met twee cursors die op 1 lijn bewogen, je kon effect geven aan de bal, 4 levels om te spelen. Alles in zwart/wit. (Ik zou graag een werkend exemplaar ervan willen hebben) Ook geen AB, maar een kabel die je in de TV kon douwen. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Tazmanian Devil: Ik neem aan dat dat een merk is? Ben er verder niet in thuis wat voor merken er zijn. Geloof dat het een Nella Della was ofzo. Wij gaven de pc gewoon namen die er ongeveer opleken. Veel makkelijker te onthouden ook. EEN merk  oei, ik moet jou gaan bijspijkeren  nouja, mijn eerste pc is ruim 20 jaar oud  en mijn 2e nog iets van 30 jaar oud  |
|
nietmeer
|
Ik zei al dat ik er wenig verstand van had. Maar wat is het dan? Andreesie? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Ikke: Ik heb ook pas twee jaar 'n pc hoor Luna  Het kan iets langer zijn ,maar ik had hem net toen ik lid werd van WMR  En toen ging ik werken in internetcafe  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
taz: zoek op google naar een mac se uit 1986(oid) en een commodore 64  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: En toen ging ik werken in internetcafe  Die tijd ken ik nog goed  Luna 24/7 online  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, werkte ook 24/7  |
|