|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
mis je iemand Relpa?  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
doe my maar een pannekoek!  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
PV, niet specifiek, ik kom hier niet zo vaak maar het is nogal een komen en gaan hier...  *Gaat lekker aan een tafeltje tegen de muur zitten* |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ja, het is een beetje aan de stille kant... Hier niet, Telepgraph Road komt nogal luidruchtig uit de speakers  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Blegh, het is opruimtijd, maar heb geen zin  |
|
nietmeer
|
Hoi iedereen |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Moeatdhiep  |
|
nietmeer
|
volgens mij heeft iemand hier gekeken bij: hoe spreek je iemands naam uit (of hoe die topic dan ook heet)  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Hoi  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Al een flink tijdje geleden ja  (een jaar ofzo?  ) |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ik ben er ook  |
|
nietmeer
|
Hoi Schaap in wolfskleren  Hoi Usitarie @PV: dat je je dat dan nog weet te herinneren... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Hey Usi   Tijd niet gezien hier  Muad, ik heb een absurd geheugen voor details, als in krankzinnig gestoord... Ik onthoud vrijwel alles  Soms wel handig, maar vaak zwaar irritant  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
wie komt hier even opruimen voor mij? |
|
nietmeer
|
PV: Ik ken het, maar ik heb dat alleen bij de meest nutteloze details die je maar kunt verzinnen... details die ertoe doen, die vergeet ik juist... @TheE: is goed, als jij dan bij mij komt opruimen (ik denk dat dat vooral voor mij een erg goeie ruil is  ) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Nouja, ik vergeet ook weleens wat hoor  Ik was kampioen in het vergeten van "dingen" op school... ik vergat regelmatig m'n schooltas, dan liet ik hem thuisliggen, of juist op school... Sleutels had ik vaker niet bij me dan wel, en ga zo maar door... Maar personen kan ik vrij gemakkelijk linken aan wat ik over ze weet of gehoord heb. Vinden ze ook niet altijd fijn, want ook negatieve informatie sla ik op. |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
goedemiddag peter  PV, tis idd lang geleden  ik dacht eraan om weer is een kijkje te nemen  |
|
nietmeer
|
Hey PW  *Boinks* PV: van mij mag je alles wel onthouden hoor  wel makkelijk als ik zelf iets over mezelf vergeten ben   Dingen laten liggen ben ik overigens ook kampioen in hoor... ik moet al 2 weken lang een artikel meenemen van werk naar huis, maar hij ligt nogsteeds op m'n werk..... Maar, ik ga er maar weer eens vandoor, eens kijken of ik nog wat geluid kan krijgen uit die nepgitaar die aan m'n x-doos hangt...  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
nou, doei, ik wens je roodringloze tijden toe  Edit 17:34 zo slecht was mijn grap toch ook weer niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Zie je iemand lachen PV  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Luna  |
|
WMR-kok