|
nietmeer
|
waar gaat t over  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Paperclips?  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
almachtige arya  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Jersan ja, maar hij kijkt naar jou @Jannickja, zo kan ik het ook wel vijf pagina's maken @Andreesieof iets dergelijks..  |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Paperclips?  oeps overheen gelezen  dan is t knap dat je daarzoveel over kunt schrijven @Arya voor jou kijkt hij ook naar jou, naar iedereen dus iedereen is noob  |
|
Jannick
Oudgediende
Er staat echt wel zinnige tekst in  Denk ik  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Arya almachtige o.i.d. nieuwe titel?  |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Er staat echt wel zinnige tekst in  Denk ik  zoals? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote: Naar schatting ergeren zich enkele miljoenen gebruikers aan “Clippy”, de irritante Microsoft Office assistent die ongevraagd met de stomste antwoorden komt.  |
|
Arya Oudgediende
|
|
|
Doctor Insano Erelid
 WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
LOL, ik moet mijn downloadsnelheid limiteren. Anders heb ik straks 500kBps en verder niemand nog internet. Ik dacht dat ik het nooit vol zou krijgen. Wel dus  Ik heb er wel 3 torrents voor nodig met bij elk 1500 seeders |
|
Arya Oudgediende
|
@DI moet je inderdaad iets rustiger aan doen |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Jannick: Quote: Naar schatting ergeren zich enkele miljoenen gebruikers aan �Clippy�, de irritante Microsoft Office assistent die ongevraagd met de stomste antwoorden komt.  idd @Arya: Hallo Arya dat is jou titel, 'arya' |
|
nietmeer
|
 ja dat is zinnig. K*tclippy...  |
|
Arya Oudgediende
|
Stomme paperclip *pakt hamer* @Andreesieik ga moeilijk doen.. Hoofdletterrrrr! |
|
Jannick
Oudgediende
Dat staat er dus in  Alleen.. We hebben geen mapjes meer.. Zal ik 'm bij elkaa rhouden met paperclips?  |
|
Doctor Insano Erelid
 WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Hee Andreesie Ik vind je avatar nog steeds op een eicel-binnendringende spermacel lijken Ik zweer je, het is er een. |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Dat staat er dus in  Alleen.. We hebben geen mapjes meer.. Zal ik 'm bij elkaa rhouden met paperclips?  nee met plakband. of een nietje  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Oeeewwww, ik heb Kiki weer gevonden  Was haar kwijt  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Arya: @Andreesieik ga moeilijk doen.. Hoofdletterrrrr! Arya! Pak niet de Arya-hamer aub   Quote Doctor Insano: Hee Andreesie Ik vind je avatar nog steeds op een eicel-binnendringende spermacel lijken Ik zweer je, het is er een. duh  tis er ook eentje  en gedeelte van de lp Songs For The Deaf  |
|
Arya Oudgediende
|
DI *grijns* oke, dat wou ik dus maar even NIET hardop zeggen, doe jij het |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Inderdaad Doc, nu je het zo zegt, het lijkt er verdraaid veel op  |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Oeeewwww, ik heb Kiki weer gevonden  Was haar kwijt  wat is kiki? je kat? |
|
Arya Oudgediende
|
zuucht  |
|
Jannick
Oudgediende
Gisteren zei je nog dat het geen spermacel was  |
|