|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
die moeten ze eens bestuderen in plaats van de gluteus maximus van de bontgestreepte toekan... |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
aha, je snapte hem dus niet  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Shit ik moet voor 5 uur nog een kaartje hebben geschreven  |
|
Gleadar
Erelid
|
niet bepaald  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik moet nog een strippenkaart kopen, heb immers geen ov kaart meer  |
|
Gleadar
Erelid
|
waarom kun je ouders niet verkopen?  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik moet ook nog wat boodschappen doen... Ik heb mezelf wel een zinloze bibliotheekrit uitgespaard, met behulp van het leed dat internet heet. |
|
Gleadar
Erelid
|
maar dat leed heeft wmr dus het is geen leed |
|
Theetje
Oudgediende
Ik heb net een boek besteld bij bol.com.. een boek wat ik al een tijdje wil en heb dinsdag mijn eerste salaris ontvangen  |
|
Gleadar
Erelid
|
welk boek>? |
|
Theetje
Oudgediende
even de exacte titel opzoeken  |
|
Theetje
Oudgediende
pilaren van de aarde, van ken follet Beschrijving: Het klassieke meesterwerk, eerder verschenen onder de titel De Kathedraal. Engeland in de twaalfde eeuw. Een tijd van burgeroorlogen, hongersnoden, godsdiensttwisten en een voortdurende strijd om de troon. Wanneer meesterbouwer Tom met zijn hongerende gezin aanklopt bij prior Philip van de priorij in Kingsbridge, beschouwt Philip dat als een hemels teken. Beide mannen hebben dezelfde droom: de bouw van een kathedraal van eeuwige schoonheid. De verwezenlijking zal veertig jaar duren; spelingen van het lot en de natuur stagneren de bouw voortdurend. Bovendien hebben een ambitieuze bisschop, ten prooi gevallen aan goddeloze jaloezie, en een gewetenloze edelman een pact gesloten om Philip ten val te brengen. Maar idealisme is even moelijk uit te roeien als afgunst, en steen voor steen verrijst een schitterend bouwwerk. 1104 pagina's, schijnt erg goed te zijn  |
|
Gleadar
Erelid
|
ik hou het bij fantasy  |
|
nietmeer
|
Quote Little Queen: Shit ik moet voor 5 uur nog een kaartje hebben geschreven  Nope, dan moet ie al in de brievenbus liggen LQ  |
|
mipz89 Senior lid WMRindex: 186 OTindex: 156 Wnplts: Oldenzaal
|
@Theemonster, Klinkt goed! |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dank je LQ, zo, overmorgen ligt er een bommetje in Breda  |
|
Gleadar
Erelid
|
ik ga  doei |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Cootje68: Quote Little Queen: Shit ik moet voor 5 uur nog een kaartje hebben geschreven  Nope, dan moet ie al in de brievenbus liggen LQ  Ja zo ongeveer, hier is hij meestal wat later, maar heb 'm al geschreven hoor  , nu even het adres op de nogal gekleurde envelop zetten  |
|
nietmeer
|
 Cool  Zal ie leuk vinden  Kpuc: Pardon  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik ga even shoppen voor een leuk kaartje voor een leuk jochie  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Het adres past gewoon bijna niet op het witte vakje  , of ik schrijf gewoon te groot  , Cootje wie zegt dat dat kaartje voor hem is  |
|
Kpuc Oudgediende
Een klein kaartje Cootje  |
|
nietmeer
|
Oh een voorgevoel noem ik dat LQ  Kpuc: In Breda??? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hoop trouwens dat ik de goede postzegel heb gepakt  . Hoop dat de tekst leesbaar is van het kaartje, zitten allemaal stippels in  |
|
Kpuc Oudgediende
Grinzz, ja, ik besef me nu eigenlijk pas dat Teun morgen jarig is, ik ga hem pas kaarten sturen als hij die soort kaarten mag bekijken van z'n ma  |
|