|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Toch wel hoor Tis, anders had je nooit hier kunnen zijn.  |
|
janus Erelid
 WMRindex: 521 OTindex: 1.823
|
@ Tis, dat heb je met pc's uit de jaren 60  |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Vanmiddag toch maar even langs de huisarts gaan.  Je had toch weer geen last van die b*****?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik had het tegen Thee Tis.  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ga naar mijn werk, kijken hoelang mijn enkel het volhoud, lopen doet nu met band zelfs pijn  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Pak voor de zekerheid ook paracetamol mee, en neem er al twee in. |
|
Theetje
Oudgediende
Auuuuuuwwwww, Neeeeee, ging staan om mijn tas te pakken en zak er weer door heen, maat is vol, 2 keer in een half uur, ik blijf thuis..  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Gelijk naar je werk bellen Thee.  En strakjes de huisarts. |
|
janus Erelid
|
idd dan moet je thuisblijven als het zo erg is.  |
|
janus Erelid
|
@ Tis; schaf es een nieuwere pc aan, miss. kun je dan ons bijhouden.  |
|
Theetje
Oudgediende
Zo, mijn teamleider begreep het volkomen.. Nu hopen dat het uitzendbureau het ook begrijpt.. Die kan ik om half 6 bereiken..
|
|
WMR-kok
Oudgediende
over een goed half uur dus.  |
|
Bosaap Senior lid
 WMRindex: 255 OTindex: 1.392 S |
zozo, laat nog op |
|
Theetje
Oudgediende
@pw; ja en dan straks de dokter maar even bellen.. |
|
Bosaap Senior lid
ben je ziek dan Thee |
|
Theetje
Oudgediende
niet ziek bosaap.. lees maar een stukje terug  |
|
Bosaap Senior lid
oww, nog steeds last van je enkel, jammer maar ik moet nu echt wat gaan doen,Douchen ofzo, dus ik spreek jullie later  |
|
Theetje
Oudgediende
over 15 minuutjes even het uitzendbureau bellen en dan toch maar even terug naar bed.. Want als ik toch niet ga werken heeft zo vroeg op zijn ook geen nut.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik ga er ook vandoor, naar bed toe.  Laters allemaal    *boink* @TheE... Als je je eigen mocht vervelen, ik heb weer een paar spelletjes op mijn site bijgezet.  |
|
janus Erelid
|
Dag peter, Bosaap, sterkte Thee, weltrusten en tot ziens.  @ Tis waar ben je nou gebleven? Wil die ouwe pc niet meer? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Oja, klik hier om Kahuna te laten groeien. De stad waar WMR-ers zich vestigen, opgericht door Layda.  |
|
janus Erelid
|
Nou die pc van TTW is zeker ontploft ofzo  want ze is nog online maar kan blijkbaar niet meer posten. Arme oude mevrouw toch.  |
|
nietmeer
|
Sh**! Daar zit ik met mijn dure supermoderne apparatuur te klungelen!  Hopelijk komt dit berichtje aan, anders ga ik maar weg want dit is geen doen zo.  |
|
Theetje
Oudgediende
Blegh, ze geloofde me niet echt bij het uitzendbureau  En vroegen meteen waarom ik vorige week niets gezegd heb tegen de teamleider op mijn werk.. Nou omdat ik me niet wilde aanstellen en het toen nog niet zo'n pijn deed    Maar ik ga terug naar bedje toe en over 2 uurtjes de dokter even bellen.. |
|
janus Erelid
|
omegod, vertel je de waarheid en wordt het nog niet gewaardeerd. Sterkte ! @ Tis: supermoderne apparatuur? Uit 1860?  Nou ja weltrusten als je niet meer online komt   |
|