1 april cafe |
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
arya, is het niet ouwehoeren?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Arya is vaag bezig  Sushi is lief  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Daar ben ik weer  |
|
Jannick
Oudgediende
En nu ga je antwoord geven, Ikke  |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
arya grijnst en wijst naar sushi, sushi is de tiepgeit  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Jannick: Arya is vaag bezig  en arya is lief  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ik ben er weer vandoor  |
|
nightwolf
Erelid
Jannick zei peperclips zijn cool pling Arya vindt Jannick sukkel  Sushi is het niet eens met Arya! |
|
Jannick
Oudgediende
Arya is inderdaad lief  Doei Usi  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
nightwolf
Erelid
Arya is niet lief! Dat staat zelfs op haar shirt!  |
|
Ikke
Oudgediende
We moeten nu allemaal de wiskundetoets uit de derde toetsweek overdoen. Dan haal ik dus gegarandeerd een lager punt (dat is gewoon mijn 'geluk'  ). Onze wiskundeleraar is inderdaad overspannen en kan dus geen lesgeven. Er is geen vervangende leraar te vinden, dus alle vijf de wiskundelessen die we per week hebben vervallen, voor de drie weken dat we nog les hebben. Mijn CSE-punt voor wiskunde wordt dus vrijwel zeker een onvoldoende. Verder ben zijn we (de groep eerlijke mensen) nog half uitgemaakt voor nazi's (niet in die woorden, maar dat bedoelden ze wel) en worden we niet meer vertrouwd, niemand meer. Mijn hele reputatie van eerlijkheid en betrouwbaarheid bij de leraren is nu dus in een keer door de wc gespoeld. De mensen die wel gefraudeerd hebben doen nu zo schijnheilig als maar kan alsof ze de vermoorde onschuld zijn. Daarvan ging ik vanmiddag echt bijna over m'n nek. Wat het leukste jaar van heel vwo had moeten worden is nu een totale ramp. De sfeer is kapot en die komt nooit meer terug. Als ik degene die dit op haar kerfstok ooit nog op straat tegenkom, sta ik niet voor mezelf in. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Jannick: Arya is stom   jij ook  ;)  Quote nightwolf: Arya is niet lief! Dat staat zelfs op haar shirt!  dat klopt!  en op mijne komt straks iets cools te staan  |
|
Jannick
Oudgediende
Damn..  Ik snap niet dat de eerlijkheid en betrouwbaarheid bij de leraren van jou nu weg is.. Jij hebt toch niks misdaan?  |
|
nightwolf
Erelid
Sushi vindt dat Jannick huistelefoon moet opnemen! |
|
Jannick
Oudgediende
Vodafone info: Uw resterend TeGoed voor uw abonnement= 51,13 euro (1 dag oud) U heeft de volgende actieve Vodafone BloX: Zorgeloos SMS.  |
|
Ikke
Oudgediende
Iedereen roept nu dat ze onschuldig zijn, ook degenen die wel gefraudeerd hebben. Je kunt gewoon geen onderscheid maken tussen de mensen die wel gefraudeerd hebben en de mensen die dat niet gedaan hebben. En dat snap ik van de ene kant ook wel van de leraren, maar dat maakt het er niet leuker of minder kwetsend op.
Ik vind het heel knap dat al die schijnheilige ***koppen ook nog maar een oog dicht doen 's nachts. Ik wou dat ik dat ook kon als ik me ergens rot over voelde.. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Kop op en doorgaan Ikke *boink* |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Kpuc Oudgediende
Met ham en kaas uit de oven? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Hmpf, witlof is lekker  |
|
nightwolf
Erelid
Wij (Arya, nightwolf en sushi) eten straks lekker FRIET!  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik weet niet hoe lang ik dat nog volhoud Kpuc. Het is echt oorlog op school en normaal als er conflicten zijn dan heb je altijd nog je mentor of andere leraren die je in vertrouwen kunt nemen, maar die vallen nu ook weg  De leraar die ik het meest vertrouwde is mijn mentor/wiskundeleraar, en die is zelf ook al bezweken aan de druk. |
|
Jannick
Oudgediende
Ik verstond aan de telefoon dat ze travestiet gingen eten  |
|