|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
het geldt voor heel de dag he  en je mag niet wegblijven express   |
|
nietmeer
|
Ok Jersan. Dat zal wel zo wezen, maar waarom was dat dan? Waarom is Seagon heeeeeeeel lief?  |
|
|
omdat hij zich eerst afvroeg of het wel gezellig was als ik er was  dus moet ie voor straf dat tegen iedereen zeggen   |
|
nietmeer
|
omdat ik dat van m moest zeggen    @Seagon: nou  ik ga niet laptoppen terwijl ik douche hoor  dat komt niet goed met dat ding |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
wat is Seagon?  |
|
nietmeer
|
En waarom zou het niet gezellig zijn dan? |
|
|
ja dat vraag ik me ook af Taz  @SK mag jij raden  |
|
nietmeer
|
dat was een geintje  meer niet  zag je die  er niet achter  SK seagon is een heeeeeel lief iemand  iedereen kijk es in mn nieuwste blog  |
|
|
goed bezig Jersan met je blog  maar je moet het nog steeds in het cafe blijven doen hoor  ok, je laptop mag je uit de douche laten   maar daarna verwacht ik je meteen weer hier terug   |
|
nietmeer
|
(ja als ik er niet ben dan maar in een blog  ) hm  blijf jij dan hier om t te controleren?  |
|
|
|
|
Juraj Erelid
en je hebt eindelijk over de 2000 OT  |
|
nietmeer
|
oh  dan ga ik maar es lekker lang douchen mn moeder is toch pas om 4 uur thuis  |
|
|
 dat is niet aardig  je moet mij wel een beetje helpen hiermee   SK jaaah, duurt ff maar dan heb je ook wat  |
|
nietmeer
|
wie zegt dat ik ook tot 4 uur douche  ik maak er wel tot 13 uur van  is dat goed?  |
|
Juraj Erelid
wat dan?  doe een leuker plaatje  is niet goed voor je zolang douche  kan je beter ffe langs de sauna, veel lekkerder |
|
|
neee joh, dat is veel te lang Jersan  je moet om 12uur uiterlijk weer hier zijn   SK ik heb geen leuke plaatjes  |
|
nietmeer
|
SK wat is daar niet goed aan dan  je beweegt (wast), draait een keer de douchekraan warmer, kortom je bent volop in actie   Seagon: 12 uur... als ik dat maar red in een half uur  |
|
|
tuurlijk wel   ik doe het altijd makkie binnen 20 minuten sta ik weer droog op de mat  |
|
nietmeer
|
20 minuten  da's een korte douche voor me  ik kan er wel een uur onder blijven staan  |
|
|
ja kan ik ook wel  alleen ik heb nog meer te doen  ik ben heel druk bezet  en heeeeeel lief   |
|
nietmeer
|
dat je heeeeeel lief bent heeft er niks mee te maken   ik heb niet meer te doen, dus ik kan dat lekker  |
|
Juraj Erelid
Seagon Nee ik vindt je plaatje bagger deluxe  |
|
nietmeer
|
Ik ga der weer even vandoor, moet nog een paar kleine boodschapjes doen, Maar daarna ben ik weer terug. |
|
nietmeer
|
Quote SchapenKop: Seagon Nee ik vindt je plaatje bagger deluxe  *ligt dubbel* TD: doei  succes met je boodschappen  |
|