|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
ik heb veel screenshots  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ andreesie, ik maak die ook zo af en toe, maar vaak knip ik alleen het leuke eruit anders neemt het zo veel ruimte in  |
|
Yun Erelid
 WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
ik heb veel screenshots en filmpies van stepmania? :3 |
|
nietmeer
|
Quote Loek: @ Chill ik heb liever een hotshot  die is echt lekker  yep..das spicy  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Yun: jij ook al stepmania  arya speelt dat ook wel=p |
|
Loek
Oudgediende
|
ik ken stepmania niet  mijn screenshots zijn 2960x1170 pixels  |
|
Yun Erelid
|
Ik weet het en Bosaap ooook. Ikke speel het denk ik al ee jaar of 2 nu? naja, ben nu al 2 uren aan het uploaden naar Youtube, omdat ik eerder alleen op Veoh.com uploade  en dat kan ik niet op WMR gooien T.T |
|
Loek
Oudgediende
|
@ yun 70, goed bezig  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Loek: mijn screenshots zijn 2960x1170 pixels  hebben!!!   mijn foto's van me fotocamera zijn in bmp 20 MB  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ andreesie, wat wil je hebben een screenshot van mij of mijn schermen  hoeveel MP is je camera ook al weer  ? |
|
nietmeer
|
Hooooi iedereen  |
|
Loek
Oudgediende
|
heey muad  hoe gaat ie? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Loek: schermen @Loek: 7,0 Mp  (niet zo veel in vergelijking met jou zeker  ) |
|
nietmeer
|
Hey Loek Goed, momenteel  net terug van de EFF, boel geld lichter...  Met jou? @Andreesie: Vergeleken met mijn 3.2 MP camera is 7 best goed  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ andreesie, ik heb geen camera, alleen de 3.2 die in m'n telefoon zit. maar jat de 7.2 van m'n pa wel eens |
|
Yun Erelid
|
Nog 28 filmpies van de 50 en nu gaat het een stuk sneller dan eerst  Ik ga nu even een douche nemen ^^  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@muad: jij ook al?  ben je ook nog myena sushi en jaco tegen gekomen? @Loek: haha  |
|
nietmeer
|
Douchse Yun @Dre: Als ik weet hoe ze eruitzagen  PS. @Yun: Ken jij de Chibi-con? (of hoe je dat ook schrijft) |
|
Yun Erelid
|
@Muad
Ben nog even achter de pc... Jaaaaa, een vriend wou me erheen vragen, maar ik kan denk ik niet en ik heb niet eens een pakkie! (wou in lenalee pakkie en hij in Allen Walker pakkie van D. Gray-man) Maarja , nu echt wegggg |
|
nietmeer
|
@Yun: Klinkt wel cool dus  Dank je in ieder geval  Doei  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
muad: das een nee   yunnetje |
|
Loek
Oudgediende
|
laters yun  |
|
nietmeer
|
@Andreesie: inderdaad  Weet jij het wel?  Het kan natuurlijk zijn dat ik ze wel langs ben gelopen  of zelfs hebben staan kletsen, zonder te weten dat we allemaal van WMR zijn  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
hoe jij eruit ziet? ik was degene op UCS die vroeg wie je was en je naam niet verstond  jongen met lang haar  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik ga flink aan het bier  laters allemaal   *boink* omg dat heb ik lang niet gezegd  |
|