|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Geef hem maar even tijd dan, hij komt vanzelf wel naar je toe  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Geef m maar efkes de tijd meis Lunaaaaa  *tikkie* |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ook goeiemorgen allemaal @TheE, kan voor hem ook niet leuk zijn geweest: 'Denken dat je bijna klaar bent en dan plakken ze er een maand aan vast  |
|
nietmeer
|
Inderdaad gewoon even laten liggen, die komt zometeen vanzelf wel weer een beetje bij  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
hallo relpa  |
|
Luna
Moderator
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
tisser gio?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ja, ik laat hem gewoon lekker liggen, zal misschien wel even goed voor hem zijn. Hij was ook al zo vroeg wakker  (naja, half 9, maar voor ons is dat vroeg in het weekend..).. Ik heb hem gezegd dat ik even boodschappen ga doen, kan hij lekker blijven liggen.. Hopen dat hij zich dan beter gaat voelen.. Maar eens Kiki uit de prullenbak halen, ligt blijkbaar wat interresants in  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
effe lekker uitrusten  |
|
Luna
Moderator
Sommige mensen zijn binnenvetters... |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Hoezo een binnenvetter?  Bij mij heet dat discretie. (ofwel niet de kunst verstaan om alles maar er uit te gooien) Soms is het verstandig, maar vaak niet. |
|
Luna
Moderator
Het heeft niks met discretie te maken  Maar is vaak vervelend als je altijd maar alles uit iemand moet trekken. |
|
Theetje
Oudgediende
Hij is een behoorlijke binnenvetter.. Terwijl ik alles eruit gooi Maar hij zal zich straks wel beter voelen  Ga ik wel vanuit Ga ik me maar eens in wat kleren hijsen en boodschappen doen en langs de apotheek  |
|
Luna
Moderator
Ik ken het, Thee  Ga maar lekker boodschapjes doen, iets lekkrs halen voor ontbijtje ofzo  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Luna: Maar is vaak vervelend als je altijd maar alles uit iemand moet trekken.
net zo iemand als mij dus  |
|
Luna
Moderator
Ach ja, zo heeft iedereen wel iets toch  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
jup  maar ja, ik ben ook echt erg met emoties, laat ze nauwelijks zien enzo. lukt me ook niet zeg maar  ouders zien ook niet dat ik verliefd ben ofzo  |
|
Luna
Moderator
Nee, maar dat doe je dan zelf  |
|
nietmeer
|
Ik ben net een kruidvat.. ik kan heel lang alles dichthouden, maar als de bom barst vliegen de onderdelen door de ruimte  |
|
Theetje
Oudgediende
ZO, ik heb me aangekleed.. Even bedenken watik allemaal moet halen.. Fietspomp.. Smuldier voor Koes en Kiki.. De pil.. En eten.. naja, ben over 3 kwartier dan weer terug denk ik  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Luna: nou, dat doe ik niet echt zelf zeg maar, aan mij zie je gewoon niet snel hoe ik me voel, zeur ook niet snel of ik ziek ben.. dat moet ik ook echt zeggen tegen me ouders  zal wel komen door me asperger enzo |
|
Luna
Moderator
TOt zo dan, Thee  Andreas, ik bedoel dat je het je ouders dan niet kwalijk kunnen nemen dat ze het neit kunnen zien  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
oh zo, nee op zich niet  tis soms wel lastig  |
|