|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik gewoon in de auto van m'n ouders  , wou niet met de fiets gaan  Bij ons is heel veel afgeschaft, eerst betaal je 25 euro om uberhaupt te komen, wat krijg je vlot klaargemaakte maaltijd op een tijdstip dat ik normaal gesproken al lang heb gegeten, en wat drinken.. ojah en er komt een flut bandje.. Wat mag niet, met dure wagens/koetsen komen.. het is ook niet echt gala meer, want de kosten worden dan te hoog en daarom zouden mensen benadeeld worden enzo.. blaablaablaa.. oohja en we moeten ook nog even voor het gala 50 km hardlopen.. opzich wel voor het goede doel, namelijk warchild maar ik had liever gewoon gefietst  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Myena: weet ik veel  Hij is van de overbuurman van m'n vriendin.. Handig, connecties  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@Ikke, ik heb geen oldtimer @Myena, vet  Ik werk voor ongeveer 100 euro per maand... Twee baantjes  @Andreas, hmm, fiat 500 ergens te huur?  LQ, zouden ze hier moeten doen..  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
LQ, en het mocht ook niet vanwege de opstoppingen die dan zouden ontstaan  Damn zeg, mag ook niks meer bij ons  Geen introducees, geen leuke aankomst, geen gekke dingen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Bij ons is het juist een sport om zo mooi/origineel mogelijk vervoer te regelen  |
|
Jannick
Oudgediende
Er zit er hier eentje die word de 20ste 16... Feest is morgen, mag dus geen alcohol..  Mja  Ik ben weg  Want ik moet nu echt gaan anders ga ik dood  Daag!   |
|
my-angel
Oudgediende
@Ikke, bij ons mag dat niet, omdat sommige zich dan in de geld-problemen werken  Doe het ook niet als het niet kan  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Jannick: Andreas, hmm, fiat 500 ergens te huur?  zoiets  @lq: bij ons 22 euro, introducees of hoe je die dingen ook maar schrijft 25  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik mag wel alcohol, maar je mag vast niet zoveel dat je er uberhaupt dronken van kan worden  Angel.. we kunnen er natuurlijk altijd een feestje van maken.. maar denk dat de organistatie dat niet zo leuk vind  |
|
Jannick
Oudgediende
Oh wacht, nog even iets: Vanmiddag Nederlands. Leraar moest even naar huis om wat op te halen. Hij is het lokaal uit, loopt de school uit. Hup, jongens doen een cabaret dvd in de dvdspeler, tv aan, versterker aan en maar kijken naar Hans Teeuwen. Ook nog zo'n act van die 3 mensen.. Bor ofzoiets  En nog iets van Berlini's.. Nou, die man parkeerd z'n auto weer, tv gaat uit, versterker gaat uit, en we zijn weer aan het werk  |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, nou HZM en SCT wil je niet boos hebben  Ach, wedden dat er wat dronken worden?  Zie je het al voor je Kevin dronken  |
|
Myena Senior lid WMRindex: 40 OTindex: 671 Wnplts: beesd S |
@Jannick wey, verdient ook lekker toch?? @Ikke: ik ga in een lijkenwagen naar het gala XD |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote my-angel: LQ, nou HZM en SCT wil je niet boos hebben  Dan leef je niet meer  |
|
Jannick
Oudgediende
@MA, WEI, KLZ, BER, NVS of een van die andere wel dan? @Myena, Is wel fijn werk mja  |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, nope  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
bij ons wil je Dp en Hy niet boos hebben  |
|
my-angel
Oudgediende
@Jannick MVS kan niet lang boosblijven, PAP ook niet  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote my-angel: @Jannick MVS kan niet lang boosblijven, PAP ook niet  Nee haha  Wist je trouwens dat wij als tweede groep moeten starten  |
|
Jannick
Oudgediende
MA, laten we het dan maar niet hebben over GSN  |
|
my-angel
Oudgediende
Neee  Dat wist ik   #$*#($* niet  |
|
Jannick
Oudgediende
Ik moet gaan nou  Daag  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Angel zag ik net op die site  .. Ik vraag me nog steeds af waarom we om half 7 aanwezig moeten zijn, en pas om half 8 gaan eten..  om uit onze neus te peuteren ofzo  |
|
doeidoei |
|
Andreesie
Oudgediende
|
doei jannick  |
|
hebben jullie nog nieuws? |