|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*lacht* |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Grmbl  Ik wil mijn gitaar  |
|
Arya Oudgediende
|
ik heb de mijne  alleen ik wil leuke muziek  want er staat veel minder tabs voor bas online dan voor gewone gitaar  |
|
Jannick
Oudgediende
@Arya, probeer wat van de baslijn van enkele nummers van de Talking Heads  Enkele nummers hebben echt een mooie baslijn  |
|
nietmeer
|
PW Zit effe wat "bestellingen" te doen.  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Volgens mij kun je die gitaar vergeten Jannick @Arya: zoek op Youtube maar eens naar Michael Manring of Jaco Pastorius  |
|
Jannick
Oudgediende
@Ikke, denk het ook  Maar ik wil 'm gewoon omdat ie zo goed zou zijn en goedkoop is  Nja, heb al op Internet een gitaar gezien voor 180 euro, precies dezelfde  En voor 160 euro al een basgitaar van Squier  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Je hebt het toch niet al betaalt Jannick?  |
|
Jannick
Oudgediende
@peter, gelukkig niet  Ben nu zo langzamerhand best wel pissig  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Gelijk op zoek gaan naar een ander adres Jannick.  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Oh was ik maar een gijzelaar! |
|
Jannick
Oudgediende
PW, ja, maar bij deze hebben ze me al een flinke korting gegeven, en als ik het zou halen met de huidige koers (ofzo) dan zou ik duurder uit zijn om het ergens anders te halen.. Plus gitaartas kan ik d'r halen, alles eigenlijk wel @Sushi, Dus  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote thaSushi: Oh was ik maar een gijzelaar! Moet je dat niet in Amerika zijn tha Sushi, want dan heb je een grote kans dat je door een snipper doodgeschoten wordt.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Je hebt niets aan een korting als ze je de spullen niet kunnen leveren Jannick.  |
|
Jannick
Oudgediende
Zwarte Fender squier stratocaster gitaar .10 watt squier versterker met effect (overdrive/distortion) .tas, snoer, plectra, stemkastje, band, en een lesboek Voor 209 euro  Gitaarset! |
|
Sushi
Oudgediende
|
Tsja... heb dat liedje al de hele dag in mn hoofd  en love song komt er telkens tussendoor.. |
|
Arya Oudgediende
|
@Ikkeliever niet, is me een klein beetje te moeilijk en ik ga trouwens weer aan de gang ( soort van ) met dat bagger leren... morgen eerste toets |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik ben geen beste op de gitaar, maar heb hier tegenover een gitaarshop zitten, dat wordt alleen maar kwijlen als je binnenstapt. Alle merken, ook handgebouwde, alles deropenderaan, niet goedkoop, maar je hebt er wel iets voor. |
|
Jannick
Oudgediende
@RonHee, Klopt, hier was het 255 euro, met korting iets van 210 ofzoi, weet ik veel  Prijs vergeten  Edit: Succes Arya  |
|
Sushi
Oudgediende
|
 *piep**piepper**pieperdepiep* moet 141 woordjes leren voor grieks! |
|
Jannick
Oudgediende
@Sushi, je had ze beter meteen kunnen gaan leren, en niet gaan tellen  Succes   |
|
Sushi
Oudgediende
|
Haha, onderaan in dat programma staat hoeveel het er zijn  Dankje  |
|
Jannick
Oudgediende
Pffuuuhh  Mijn gympen meuren als de ***  *Spuit Deo in z'n schoen* Damn, dat stinkt nog meer  |
|
Arya Oudgediende
|
@Jannickmoet je ook neit doen he, mafkees Deo is voor je oksels |
|
Jannick
Oudgediende
Ja dat weet ik  |
|