|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hooi  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Jannick   |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Mijn schema Wekker uitmeppen, me uit bed slepen, kast openrukken, kleren aantrekken, tas inpakken/pakken, tandenpoetsen, neer beneden, tv aan, nieuws aan, ontbijtje naar binnen werken, wat te eten voor op de fiets, kopje koffie erbij, nieuws volgen, haren doen, nog wat andere dingen (Deo, geurtje  ), haren  achterdeur open, Schuur open, fiets van slot, fiets uit schuur, schuur op slot, achterdeur op slot schutting deur open, naar buiten, schutting deur dicht, en fietsen  |
|
Jannick
Oudgediende
Dieuw  Mijn schema: Op de wekker rammen, half uit bed komen. Monitor aan, eten, badkamer, pc, fietsen, les volgen..  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote my-angel: kast openrukken, hoe lukt jou daat nou weer  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Andreas, keihard aan de deur trekken, dan gaat die open  Heb geen handvatten  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Oke, mijn schema  . als ik eerste uur heb, opstaan, omkleden, naar beneden lopen eten, wassen enzo, jas aan, tas pakken, deur open (als die niet al open is), deur opslot doen, schuur open, fiets pakken, schuur dicht, fietsen.. |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
wakker worden, blijven liggen, *censuur* mobiel/wekker uitzetten, zin hebben on *censuur* vogels neer te schieten, dirk wakkermaken door kieteldood te geven, wegrennen, naar de wc, aan kleden, naar beneden gaan, vaatwasser leegruimen, eten, mam en dirk naar beneden zien komen omdat ze er weer te lang over deden, terug naar boven, tas inpakken, vervelen op bed, naar beneden, fiets pakken, naar loes fietsen, daar kletsen tot kwart over 8, naar school fietsen en de verveling begint. |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi Arya  Je hoort je niet te vervelen op school  Je moet actief bezig zijn met leren..  |
|
Arya Oudgediende
|
Jannick, als je advies wilt geven, zeg dan iets waar je zelf ervaring mee hebt  |
|
Jannick
Oudgediende
Het is geen advies, het is een en al sarcasme  Edit: En wie zegt dat ik me niet verveel op school?  Enigste  |
|
Arya Oudgediende
|
dan moet je je wijze adviezen ook voor jezelf houden  en in de ontkennigsfase zitten is geen schande... |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Arya: wakker worden, blijven liggen, *censuur* mobiel/wekker uitzetten, zin hebben on *censuur* vogels neer te schieten, dirk wakkermaken door kieteldood te geven, wegrennen, naar de wc, aan kleden, naar beneden gaan, vaatwasser leegruimen, eten, mam en dirk naar beneden zien komen omdat ze er weer te lang over deden, terug naar boven, tas inpakken, vervelen op bed, naar beneden, fiets pakken, naar loes fietsen, daar kletsen tot kwart over 8, naar school fietsen en de verveling begint. mooi - is een andere school geen optie? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Jannick: Het is geen advies, het is een en al sarcasme  je zit nog in de ontkenningsfase, schat  |
|
Jannick
Oudgediende
Zit al 16 jaar in de ontkennigsfase..  Ik heb altijd wijze adviezen.. Denk ik..  Niet waar Andreas  Oja, daar heb je het al  |
|
Arya Oudgediende
|
@herauxuuhm... in het midden van het jaar?  en ik wil niet eens naar het Lek en Linge, prutschool. liever mijn eigen school. en nu ga ik soort vam slapen...   @Jannickdat denk je is het leuke gedeelte, want ik wist niet dat jij dat kon  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
nadruk op denken... |
|
Jannick
Oudgediende
Trusten Arya Arya, ja, denk er maar over na ja  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Wat zal je dan wijs zijn als je pubertijd voorbij is.  |
|
Arya Oudgediende
|
slaap lekker  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Welterusten.  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Jannick: Zit al 16 jaar in de ontkennigsfase..  Ik heb altijd wijze adviezen.. Denk ik..  Niet waar Andreas  Oja, daar heb je het al  ontvouwingsfase als je je zelf goed vouwt wordt je een vliegtuigje |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Als je dan maar niet neerstort.  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|