hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 14:00 - 74454 artikelen - nu online 23 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1] 2

De overeenkomst tussen kleur en sex

29-10-06 14:37:07
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
Roodharigen hebben meer seks en wisselen sneller van partner. Als we enkele seksuologen mogen geloven, is dat beslist zo. De kleur van je kleding, de inrichting van je huis en zelfs de tint van je auto zouden jouw seksuele persoonlijkheid weerspiegelen. Geen favoriete kleur? Bekijk je garderobe grondig en zoek de tint die je het meest tegenkomt.

Rood
Mensen die van rood houden, zijn makkelijk te verleiden. Als echte tijgers houden ze van seks op elke manier die je maar kunt bedenken. Als de vonk eenmaal is overgeslagen, kan het uren duren voordat deze weer gedoofd is. Rode minnaars zijn vaak aanvallers en zwakkere kleuren zouden dan op hun hoede moeten zijn.

Geel
Als je valt voor geel, is jouw seksuele drive nogal complex en variabel. Nogal passief stem je toe in de seksuele wensen van een sterkere partner. Ten volle genieten van seks is moeilijk, maar je zult ook nooit een uitnodiging afslaan van iemand die jij bewondert. Vaak is geel de favoriete kleur van homoseksuelen.

Roze
Wie van roze houdt, toont vaak een onvolwassen tegenzin als het gaat om seksuele kwesties. Vrouwen beloven meer dan ze willen geven. Soms misbruiken ze hun vrouwelijkheid, maar dat is omdat ze eigenlijk mannen haten. Een hoog percentage prostituees zouden complete roze garderobes bezitten. Mannen die van roze houden, spelen en flirten graag.

Paars
Liefhebbers van paars hechten meer belang aan hun eigen genot dan aan dat van een ander. Vrouwen zijn vaak gefixeerd op uiterlijkheden. Mannen benaderen het liefdesspel op een zakelijke manier.

Zwart
Zwarte seks voor wie van deze kleur houdt. Deze mensen zijn meestal de buitenbeentjes en gaan vaak naar elkaar op zoek. Ze neigen soms naar perverse spelletjes en zijn vaak masochistisch of sadistisch van aard. Zij zijn regelmatig humeurig en bereiken de hoogste toppen wanneer ze gestresst of ongelukkig zijn. Er zijn psychiaters die menen dat plegers van seksuele delicten vaak zwartliefhebbers zijn. En het is geen toeval dat de kleding van onderwereldfiguren en andere bendes vaak zwart is.

Wit
Is seks vies voor wie van wit houdt? Deze types zijn vaak erg puriteins van aard. Tongzoenen is niet hun favoriete bezigheid en de liefde bedrijven tijdens daglicht is uit den boze. Vrouwen die van wit houden, kleden zich pas uit onder de lakens. Mannen douchen zich voor en na de daad. Ook gebruiken deze mensen vaak nog steeds koosnaampjes voor hun geslachtsdelen.

Groen
Groene vrouwen bedrijven hun leven lang de liefde alsof ze nog maagd zijn. Ze zijn teder maar niet gepassioneerd, fris en onschuldig in hun seksuele beleving. Een man is altijd een beetje onhandig en terughoudend op een charmante en aandoenlijke manier. Een groene partner pleegt meestal geen ontrouw.

Oranje
Seksuele fantasieën horen bij oranjeliefhebbers. Voorspel is belangrijk, ze fluisteren zoete woordjes en romantische dialogen. Oranje mensen hebben vaak geen orgasme, maar ze kunnen het zeer goed faken.

Bruin
Bruine liefhebbers houden van knuffelen, zijn warm en liefdevol en gevoelig voor de behoeften van hun partner. Seks is een zaak dat 24 uur geldt, waarin je niet vaak genoeg "ik hou van jou" kunt zeggen. Ze hebben veel tijd en privacy nodig voor het liefdesspel. Hun emoties zijn zo hevig dat één ongetogen woord de hele affaire kan beëindigen.

Grijs
Grijs wordt wel eens bekeken als een besluitloze kleur. Idem voor hen die voor deze tint kiezen. Zij kunnen nergens opgewonden van raken. Mannen die van grijs houden, kijken naar seks als een manier om spanningen te bevrijden. Vrouwen bedrijven de liefde niet, zij hebben gemeenschap. En om maar twee redenen: om hun partner een plezier te doen of om zwanger te worden. Maar in combinatie met een andere kleur, beschouwt de grijze partner de ander zijn of haar ontrouw als een zegen. Wanneer twee grijzen trouwen, is het een huwelijk dat in de hemel wordt gesloten.

Blauw
Blauwe mensen zijn geweldige sekspartners. Ze zijn zondaars, hartelijk en gevoelig voor de behoeften van hun partner. Ze vinden het liefdesspel een kunstvorm en hun benadering is elegant. Vrouwen genieten ten volste van seks. Ze zijn opwindende partners. Zowel mannen als vrouwen houden net zoveel van voorspel en het knuffelen na de daad, dan van de daad zelf. In het huwelijk is een blauwe persoon een geweldig maatje die zijn heil nooit buiten de deur zal zoeken.

Wat is jouw favoriete kleur??

29-10-06 14:38:47
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Roze
Wie van roze houdt, toont vaak een onvolwassen tegenzin als het gaat om seksuele kwesties. Vrouwen beloven meer dan ze willen geven. Soms misbruiken ze hun vrouwelijkheid, maar dat is omdat ze eigenlijk mannen haten. Een hoog percentage prostituees zouden complete roze garderobes bezitten. Mannen die van roze houden, spelen en flirten graag.

8O8O8O

Mijn garderobe bestaat uit veel zwart:
Zwart
Zwarte seks voor wie van deze kleur houdt. Deze mensen zijn meestal de buitenbeentjes en gaan vaak naar elkaar op zoek. Ze neigen soms naar perverse spelletjes en zijn vaak masochistisch of sadistisch van aard. Zij zijn regelmatig humeurig en bereiken de hoogste toppen wanneer ze gestresst of ongelukkig zijn. Er zijn psychiaters die menen dat plegers van seksuele delicten vaak zwartliefhebbers zijn. En het is geen toeval dat de kleding van onderwereldfiguren en andere bendes vaak zwart is
8O8O8O

29-10-06 14:39:52
laurenssie
winnaar PW 06

WMRindex: 495
OTindex: 1.166
Wnplts: Zwijndrech
Help... ik houd van blauw:$

29-10-06 14:40:02
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
mijn favo kleur is rood...

29-10-06 14:40:06
lanira_mommy
Erelid

WMRindex: 833
OTindex: 743
S
Ik heb geen lievelingskleur wat betekend dat dan :S

29-10-06 14:42:21
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
@Lanira, dan moet je kijken wat voor kleur je garderobe is :D

29-10-06 14:43:15
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
of in je huis

29-10-06 14:44:11
laurenssie
winnaar PW 06

WMRindex: 495
OTindex: 1.166
Wnplts: Zwijndrech
Mijn klerenkast is ook blauw8O

29-10-06 14:45:33
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
mijne veel rood, en blauwe spijkerbroeken;)

29-10-06 14:46:17
lanira_mommy
Erelid

WMRindex: 833
OTindex: 743
S
haha van alles, groen,roze, blauw, bruin,wit, zwart, rood.... het huis van dar baksteenachtig, en creme, en wit, en lichtblauw, en roze/...\

29-10-06 14:46:18
laurenssie
winnaar PW 06

WMRindex: 495
OTindex: 1.166
Wnplts: Zwijndrech
Btw heb ik, ben jij hier niet te jong voor:P

29-10-06 15:00:47
dandy
winnaar PW 06


WMRindex: 202
OTindex: 1.935
S
mijn garderobe is oranje, blauw en bruin! 8O8O8O

29-10-06 15:14:20
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
groen en blauw... ik denk dat ik hier blij mee moet zijn, in ieder geval beter dan Luna(6)hahaha

29-10-06 15:14:44
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ja, er klopt niks van :P

29-10-06 15:16:38
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
Het klopt wel!

29-10-06 15:16:58
dandy
winnaar PW 06


WMRindex: 202
OTindex: 1.935
S
nou, luna, zwart! leuk :P:D ik ben dan toch beter af......:D8O 8)

30-10-06 00:10:01
Hukkel
Lid

WMRindex: 41
OTindex: 56
Wnplts: Culemborg
lekkr is dat ik hou van zwart...maar kheb nog geen neiging naar persverse spelletjes hoor:P

30-10-06 01:09:37
Dweezle
Senior lid

WMRindex: 95
OTindex: 983
Wnplts: Eiland
S
Nee hoor klopt niets van. Draag bijna altijd zwart, ben geen onderwereldfiguur of lid van een of andere bende. De rest klopt ook niet.
Dit ruikt naar discriminatie.

30-10-06 01:21:31
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Groen...
Groene vrouwen bedrijven hun leven lang de liefde alsof ze nog maagd zijn. Ze zijn teder maar niet gepassioneerd, fris en onschuldig in hun seksuele beleving. Een man is altijd een beetje onhandig en terughoudend op een charmante en aandoenlijke manier. Een groene partner pleegt meestal geen ontrouw.

30-10-06 02:09:23
Dulcin
Erelid

WMRindex: 1.014
OTindex: 453
Wnplts: Amsterdam
S
ik heb vooral zwarte en witte kleding 8) spreekt elkaar nogal tegen

30-10-06 09:51:20
Michaelink
Erelid

WMRindex: 622
OTindex: 1.051
Wnplts: Dordrecht
T S
ik heb vooral witte kleding :P ik heb ook een koosnaampje voor m'n jongeheer 8)

30-10-06 10:05:22
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Mijn inrichting is met bruintinten en mijn kledingkast ook voornamelijk bruin (en groen)

Ik denk dat t ook wel grotendeels klopt :$

30-10-06 11:38:00
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
ik zit met alle varianten van blauw - tot gauw

30-10-06 15:59:16
laurenssie
winnaar PW 06

WMRindex: 495
OTindex: 1.166
Wnplts: Zwijndrech
Quote heb ik:
Het klopt wel!
Zo jong al;)

30-10-06 16:03:13
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
Blauw
Blauwe mensen zijn geweldige sekspartners. Ze zijn zondaars, hartelijk en gevoelig voor de behoeften van hun partner. Ze vinden het liefdesspel een kunstvorm en hun benadering is elegant. Vrouwen genieten ten volste van seks. Ze zijn opwindende partners. Zowel mannen als vrouwen houden net zoveel van voorspel en het knuffelen na de daad, dan van de daad zelf. In het huwelijk is een blauwe persoon een geweldig maatje die zijn heil nooit buiten de deur zal zoeken.

En klopt psies! :ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven