|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Economie was ook een nutteloos vak, altijd spijt gehad dat ik het gekozen had. |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Grammatica is juist het enige makkelijke aan Duits  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ja vind je het gek 3 dagen bij brabo's in huis  |
|
Stickman Senior lid WMRindex: 312 OTindex: 41 Wnplts: Zoetermeer S |
Wie (niet ik) geeft een rondje?  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Cleo, hmm, ja  Nouja, ik laat ze ook allebei vallen hoor, maar dat is omdat ik Spaans kies  Waarschijnlijk  Het kan ook nog Frans worden, hangt ervan af of ik bio of informatica ga kiezen  LQ, je weet wat ik laatst zei  Typ het in wit  |
|
TeunSr
Erelid
|
Goed hè, zo'n integratiecursus  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Little Queen: Ja vind je het gek 3 dagen bij brabo's in huis  ja  ga je nu ook ons mam zeggen?  LUNA! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Teun, wees blij dat mijn ouders uit het westen komen, en dus niet plat achterhoeks praten  , anders als je hier 'n keer langs komt had je ook wel even een wtf momentje gehad denk ik  |
|
@CleoQua woorden lijkt het op Nederlands... Da's niet zo moeilijk  Ik haat die hoofdletters bij zelfstandige naamwoorden... Welke Idioot heeft die stomme Regel verzonnen...! |
|
Puck Oudgediende
|
Andreas, maar ons mam is niet brabants toch  Dat zeg ik ook  Teun, ik moet er examen in doen, hoe vind je dat  Maarr, ehhh, dat komt omdat ik zoveel mogelijk wegen open wil houden  |
|
TeunSr
Erelid
|
Hey LQ, let op. Ik versta dat best goed.
Een vriendin van me is met een Tukker getrouwd. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Puck: Andreas, maar ons mam is niet brabants toch  Dat zeg ik ook  het is hartstikke brabants!  net zo brabants al luna  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Teun,  twents is wel wat anders dan achterhoeks ja  ik dacht dat jij zo goed in topografie was  |
|
Puck Oudgediende
|
Andreas, ojeetje  Dan zal ik het wel niet meer zeggen hoor  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Puck: Andreas, ojeetje  Dan zal ik het wel niet meer zeggen hoor  neee!    |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ons pap zit nu langs mij  , zo kan ik toch nooit fatsoenlijk een blog typen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Little Queen: Ons pap zit nu langs mij  , zo kan ik toch nooit fatsoenlijk een blog typen  doe maar zo  lekker brabo's  |
|
TeunSr
Erelid
|
Lijkt er anders aardig op.
Bij de weg, ben ook vaak in 's Heerenberg op vakantie geweest, dat daar kon ik ook goed verstaan. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ja euh  , gaat vanzelf man  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Quote Little Queen: Ons pap zit nu langs mij  , zo kan ik toch nooit fatsoenlijk een blog typen  Puck en ik worden nu vet buitengesloten. @Puck, kan jij een beetje West-Fries??? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Cleopatra: Puck en ik worden nu vet buitengesloten. ik sluit puck niet uit, ze moet gewoon praten!    |
|
TeunSr
Erelid
|
Verschil eigenlijk allemaal niet zo heel veel van plat Hellemonds. Ik ken het wel maar spreek het niet, zelfs Cootje verstaat me dan niet. Is wel ooit gemakkelijk  |
|
TeunSr
Erelid
|
Sorry Cleo  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
jeemig.. het is toch nogsteeds leesbaar  Zelfs als je afrikaans ofzo schrijft kan je het nog bijna lezen  |
|
Quote Little Queen: Ons pap zit nu langs mij  , zo kan ik toch nooit fatsoenlijk een blog typen  type 'm een andere keer  |
|