|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Als ik zeg boe, schrikken jullie dan omdat ik vind dat jullie over een onzinnig onderwerp aan het praten zijn terwijl ik net in het café kom en dat deze zin niet makkelijk te volgens is? |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
De regels zijn er zoals ze zijn en wat voor de een geldt, geldt voor de ander ook. Als we bij de een zeggen dat ie niet mag dubbelposten, mag jij dat ook niet. Heeeeel simpel  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
*Heeft besloten Mmore eventjes niet meer te bediscussiëren.* *Kijkt naar Ron* Target Locked |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote RonHunter: Pietjevlip, wat doe jij met Enkie ?????   Lijkt enkie zo op mij?  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Jannick: Als ik zeg boe, schrikken jullie dan omdat ik vind dat jullie over een onzinnig onderwerp aan het praten zijn terwijl ik net in het caf� kom en dat deze zin niet makkelijk te volgens is? ja!    |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Dacht ik al. Trusten  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
 jannick welterusten *boink* |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Enkie: De regels zijn er zoals ze zijn en wat voor de een geldt, geldt voor de ander ook. Als we bij de een zeggen dat ie niet mag dubbelposten, mag jij dat ook niet. Heeeeel simpel  Ik zeg toch ook dat ik nooit iemand zou durven waarschuwen voor het gebruiken van scheldwoorden zoals ik dat doe, voor het dubbelposten op de manier waarop ik dat doe enzovoorts. Mensen worden alleen maar vervelend als je ze gaat overcontroleren.. Laat alles lekker lopen en wanneer je iets ziet dat gewoon echt niet kan haal je het weg. Voorbeeld: Schelden op een politieagent mag niet. Ga jij wel eens naar een voetbal wedstrijd? Niemand krijgt daar een bekeuring, tenzij je het echt bont gaat maken. De politie zou iedereen wel kunnen bekeuren, maar waar zal dit toe leiden? De mensen worden alleen maar pissiger en de agenten hebben klauwen vol met werk en raken hun zicht kwijt op wat ze eigenlijk moeten doen (de veiligheid waarborgen) |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Toch wel raar, modjes die achter elkaar door regels overtreden, eerst Mmore met z'n dubbelposts, en nou Ron weer met z'n "Aanstootgevende reacties"... tsss, what has become of WMR  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
tjek mmore's ot 6060 |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik zag het Andreesie.  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Andreesie: tjek mmore's ot 6060 Nee hoor, 666  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Het gaat er niet om wat jij doet, maar wat we afspreken wat iedereen doet  Wij zitten ook niet om de haverklap alle reacties samen te voegen  Maar we moeten niet bij de een toestaan wat we bij de ander niet toestaan. Het gaat om het algemeen. Dus ook, we kunnen dat van jou niet goedkeuren, omdat het bij een ander ook niet op prijs gesteld wordt  Maar weet je. Ik hou helemaal niet van discussies  Ik kap  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Je bent echt duivels Mmore.  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Het gaat er niet om wat jij doet, maar wat we afspreken wat iedereen doet  Wij zitten ook niet om de haverklap alle reacties samen te voegen  Maar we moeten niet bij de een toestaan wat we bij de ander niet toestaan. Het gaat om het algemeen. Dus ook, we kunnen dat van jou niet goedkeuren, omdat het bij een ander ook niet op prijs gesteld wordt  Wie stelt reacties met enig inhoud NIET op de prijs? Ik namelijk wel. Quote Enkie: Maar weet je. Ik hou helemaal niet van discussies  Ik kap  .... Okay .... Ga ik wel slapen. Quote Peter Willemse:  Je bent echt duivels Mmore.  Ja  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Peter Willemse:  Je bent echt duivels Mmore.  Mmore or Lless  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Mmore, je quote een groot stuk tekst. Dat is onoverzichtelijk  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Mmore, je quote een groot stuk tekst. Dat is onoverzichtelijk  Als ik het laatste stukje van mijn reactie los mocht plaatsen was het prima te lezen, maar nee, ik moet alles in één %@%reactie proppen anders worden andere weer benadeeld. Ik ga wel weer weg. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Dan doe je het toch met een @  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Mmore: Quote Andreesie: tjek mmore's ot 6060 Nee hoor, 666  OMG!!! mmore is echt allemachtig  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Dan doe je het toch met een @  Had gekunt ja, alleen een beetje vervelend voor mensen die proberen mee te lezen. Die denken "waar gaat dit over?" scrollen terug, zien 3 reacties van die persoon en moeten dan maar gaan kiezen op welke ik reageer? De quote knop zit er niet voor niets! |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik heb het gevoel dat er weinig voortgang, veel rotatie, en tenslotte een hoop energie gestoken wordt, in een discussie die in een kringetje rondgaat  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Dan had je altijd nog een [...] kunnen plaatsen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Andreesie: OMG mmore is echt allemachtig   Nee, Duivels.  |
|