|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Op A4 is ie nog 146 pagina's |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
oew  Heb ik nog wat te lezen  Maar ik ga dinsdag al naar Hannover  Dus dan maar nintendo DS'en  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Waarom zou je 'n single willen kopen? Dat vind ik persoonlijk 'n beetje zonde van het geld  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Gewoon, omdat daar ook mooie nummers opstaan.. |
|
Ikke
Oudgediende
Koop dan een volledig album, daar staat meer op, dan heb je vaak 'n betere aantal/prijs-verhouding |
|
Theetje
Oudgediende
maar soms is net dat ene nummer mooi en de rest niet toch? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ikke, daar staan bepaalde nummers niet op die wel op die single staan  |
|
TeunSr
Erelid
|
Oh, een B-side lover |
|
Ikke
Oudgediende
Dan wacht je even tot ze het album opnieuw uitbrengen met alle nummers van de single er wel op  Zo werkt het in cd-wereld: eerst een single met 'n paar nummers, dan een cd met andere nummers, dan een cd met alle nummers en ten slotte nog 'n collector's edition met 'previously unreleased' nummers  |
|
nietmeer
|
Tis wel zonde van het geld, maar ik kan je geen ongelijk geven  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ikke, dat is niet altijd zo  Cootje weetje welke single  |
|
TeunSr
Erelid
|
En downloaden mag niet.  Zal wel de nieuwe zijn van WT |
|
Theetje
Oudgediende
Ik heb iemand in Zwijndrecht eens een single cadeau gegeven omdat hij dat nummer zo mooi vond.. |
|
Ikke
Oudgediende
Downloaden mag eigenlijk wel, in Nederlands, mits voor eigen gebruik  Maar ik vind het gewoon veel leuker om echt 'n hoesje in m'n verzameling te hebben  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik heb nu ook 'n download aanstaan  , Teun.. ja  staat ook 'n ander mooi nummer op vind ik zelf  , en misschien wil ik wel het origineel van I am ghost nog hebben  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Ikke: tip, die kun je ook downloaden, en met lightscribe valt het "CD is minder mooi"-argument ook weg... Het morele argument gaat nog wél op  |
|
TeunSr
Erelid
|
Nou, ikke. Je hebt gelijk. Maar tijdens het downloaden ben je gelijk aan het uploaden, en dat mag nu net weer niet. Als je het uploaden uitzet, komt er bijna niets binnen. |
|
Theetje
Oudgediende
Ik upload niets, want ik download met nieuwsgroepen  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Teun: da's alleen met BT zo... bij PTP moet je alleen zorgen dat je bronmap en je deelmap niet gelijk zijn.  |
|
TeunSr
Erelid
|
Ik heb weinig echte CD's, als Junior die onder handen neemt blijft er weinig van over. |
|
Ikke
Oudgediende
Pietje: moet je wel lightscribe hebben en ik bedoel het hoesje met de boekjes en de foto's en de extraatjes.. Dat vind ik gewoon mooi om te hebben. En als je muziek echt mooi vindt, dan betaal je er ook maar voor... |
|
TeunSr
Erelid
|
Doe ik ook, maar het delen van het nummer wat je aan het downloaden bent wordt gelijk geupload. Ikke, daar heb je gelijk in. Zonder het kopen van CD's kunnen bandjes niet bestaan. Maar ik ga ervan tussen. Het was gisteren echt te laat met het converteren van filpjes  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Quote TeunSr: Ikke, daar heb je gelijk in. Zonder het kopen van CD's kunnen bandjes niet bestaan. Ben ik het niet mee-eens, optredens betalen ook goed. Doei Teun   |
|
TeunSr
Erelid
|
Ja Cleo, daarom zijn ze belachelijk duur.  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Ikke: óók die kun je downloaden... daar gaat het gewoon niet om... muziek wordt gemaakt door muzikanten, als die geen geld krijgen, kunnen ze geen muziek meer maken... als je de muziek van bepaalde muzikanten niet mooi vindt, moet je ze dus gewoon niet kopen, als iedereen het niet mooi vindt, krijgen ze geen geld en stoppen de muzikanten vanzelf. Maar als je het niet mooi vindt, waarom zou je het dan downloaden  |
|