|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
doei mensjes...  ik spreek jullie allemaal morgen weer @yakkiba weet je het zeker??  liever niet...;) doei schat  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Freakje: gewoon af en toe een knuffeltje moet toch kunnen  en doei   |
|
Freakje Erelid
|
af en toe;) |
|
pietjevlip Oudgediende
|
dat zei ik  |
|
Freakje Erelid
|
ok dan is het goed;) DOEIDOEI  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
|
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
*zucht en kijkt naar buiten* wat een woestenij hier... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Wat zie ik net op het nieuws: het burgemeestersreferendum. Vragen ze iemand die net gestemd heeft op wie hij gestemd heeft en waarom: "Ik denk dat het een goeie kandidaat is, Eindhovenaar, ja goede kandidaat"
Goed om te zien dat mensen steeds meer stemmen op basis van ideeën en inhoud en dat ze dat zo goed kunnen verwoorden.
En er zit een wereld van verschil tussen "ik denk dat hij een goede kandidaat is" en "ik vind dat hij een goede kandiaat is" - dat eerste klinkt zo van: "Tsja, ik weet er eigenlijk niks vanaf, maar ik wilde toch graag gaan stemmen" |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Goedenmorgen allemaal  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Ikke: Heb je iets tegen gekozen burgemeesters?  Ik ben tenslotte unaniem gekozen, met een opkomst van 100%  hoi PW  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Heerlijk hoe snel je iemand op de kookpot kan krijgen als je hem of haar wijst op kinderlijk gedrag, help, ik zeik in de broek van het lachen op nujij.nl  |
|
Ikke
Oudgediende
Nee, ik heb iets tegen mensen die gaan stemmen terwijl ze geen flauw idee hebben waar ze nu eigenlijk op stemmen  "Democracy is the worst form of government, except all the others that have been tried" Sir Winston Churchill |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Een groep jongeren is bezig een oud vrouwtje in elkaar te slaan. "hé, stop daar eens mee" "Jamaar, we hebben er toch eerlijk over gestemd, alleen die vrouw was tegen"  |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Ikke, dat moet je eens gaan uitleggen in Amerika, je weet wel dat land van domme volgzame koeien, die uitsluitend gaan voor de mooiste kandidaat qua uitstraling. |
|
Ikke
Oudgediende
PV: En je punt daarmee is ... ? @RonHee: Dat probleem heb je overal met democratie. Het enige criterium waarop bepaald wordt of je stemgerechtig bent, is leeftijd. Nou ken ik mensen van achttien die de politiek in de gaten houden en er een goede discussie over kunnen voeren en mensen van achttien die, bij wijze van spreke, nog nooit van de PvdA gehoord hebben. Stel dat beide groepen gaan stemmen, krijg je dan een goede regering? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Ikke: Dat democratie niet altijd opgaat.  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Oeeeh nu alweer vrij  |
|
RonHee Oudgediende
|
LQ: hoezo, je moest toch 9 maanden zitten? |
|
RonHee Oudgediende
|
Of een alternatieve werkstraf van 1040 lesuren volgen? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ron, achja  kreeg eerder vrij  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
wegens goed gedrag?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Nouja zo iets  ik had m'n huiswerk af dus mocht 4 uur eerder weg  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Dus je bent niet meer Ter Beschikking van de School.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Studieuren.... beetje belachelijk. Ze behoren les te geven, de leraren.  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Eigenlijk had ik nu op school moeten zitten, tussen uur houden, daarna nog een tussenuur en dan pauze van 30 minuten en dan Natuurkunde, maar wegens goed gedrag (huiswerk af) mocht ik weg  |
|