|
nietmeer
|
Ja, kan ik even mijn tanden gaan poetsen!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Tis wil weer eens een kwartiertje slapen.  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Tistochwat, is vijf minuten ook goed, ik ga zo slapen  Eigenlijk hoef je ook alleen maar de tijd te krijgen om weg te gaan, niet om weg te blijven  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
goedenacht  |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Tis wil weer eens een kwartiertje slapen.  Grinnik!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hai Loek *boink*  |
|
nietmeer
|
@ Enkie Ik ben ook al blij met 5 minuten ban!   Hoi Loek! Nou, kom op met die ban? |
|
Loek
Oudgediende
|
heey peter, meester spammer  heey tis  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Jij kan er ook aardig wat van Loek.  Maar volgens mij is er iemand die sneller gaat.  |
|
nietmeer
|
Jongens, ik ben even weg hoor! Tot zo!  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ peter, ja maar ben niet al te actief de laatste tijd heb echt al maanden geen stam gast meer gehad..  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Tot zo Tis.  Actiever worden Loek.  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
*klok* *klok* *klok* *klok* ratelt de kar over de halfverharde wegen.. Een beetje verdooft en zwijmeld zit de boer op de wagen. Het Heerlijke eten, het drinken, het festijn draaid als bijna echt door zijn hoofd en liefst ook zijn maag.. Zachtjes schommeld hij steeds verder over de weg, hier en daar even een oog op de weg. De ander draaid bij de gedachten zijn vrienden te ontmoeten met het nieuws.
Het dorp komt steeds dichter bij.. de geur van gebraden zwijn schrikt 'm op.. Hey, wacht op mij.. ik ben de eerste.. de eerste.. hij geeft de paarden de sporen en de kar versneld.. |
|
Loek
Oudgediende
|
dank voor de bijdrage Heraux, klinkt als een willekeurige een passage uit een willekeurig boek @ Peter, wie gaat er dan nog sneller? sorry geen tijd  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Volgens mij gaat Thee sneller.  |
|
Loek
Oudgediende
|
thee heeft hoog ja, maar die is ook al heel lang lid, zal wel overdag vaak online zijn dan, dan ben ik er nooit |
|
WMR-kok
Oudgediende
De laatste tijd gaat ze harder.  Harder dan ik.  Maar ik ben de laatste tijd weer veel aan mijn website bezig.  |
|
Loek
Oudgediende
|
kan best, wat ik zeg ik ben er te weinig om het bij te houden |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Vanuit de verte klinkt een woest gehuil, de boer schrikt op en vraagt zich af welk luguber wezen zulke klanken voort brengt. Eenmaal achterom gekeken te hebben wordt zijn vrees bewaarheid, een roedel vaalgrijze schimmen, nog ver van hem vandaan maar ras naderbij komend.. Wanhopig wordt het span paarden voortgejaagd, de taiga bevroren, hoeven kletteren over de harde bodem... |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Loek
Oudgediende
|
@ musketier deze? hoi trouwens  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Het geklaag komt dichterbij.. hij zweept de paarden in galop.. de kar stuiterd menige malen over de weg.. teneinde raad ontkoppeld hij met een zwiep van zijn mes de kar.. en kiest een van de paarden..
Briesend denderd hij richting het dorp dat nu niet meer zo ver verwijderd lijkt.
Hij kijkt nog eenmaal achterom.. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hela, deputy dog in de kroeg  *boink*  Inderdaad Loek, ik had m er al bij gezocht  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Arf..  |
|
Loek
Oudgediende
|
arf. ? |
|