|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Tegen de tijd dat ik de naam van mijn kindje moet gaan registreren is het ondertussen 'alweerdood' @Andreesie: het zal vast kunnen, ik weet alleen niet hoe  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nou, ik denk dat de naam een groot discussiepunt wordt bij mij en Paul  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Namen? nee, daar denk ik nog niet over na, jawel voor de grap, maar niet voor het echie  Vroeger droomde ik altijd van een heel mooi zoontje met de naam Thomas... Of Thom.. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Luna: Ik heb al discussie met Paul gehad over de naam van ons kindje...die ooit misschien komt  was het niet aart? @Ikke: vast wel ja, met een of andere hack  het kan bij ons op school igg wel  |
|
Luna
Moderator
Thee, we zijn verder nog lang niets van plan,hoor   Maar was gesprek en liep even hoog op  Kinderen pas na aantal jaar  |
|
Theetje
Oudgediende
Hier ook hoor  We zijn nog jong  |
|
Luna
Moderator
Ik ben neit meer de jongste  ..maar er is nog tijd  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
stand: 5-1... ik verlies  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
waarmee peit, met de concurrentie van V&D?  |
|
Ikke
Oudgediende
@Luna: gewoon een lijst met allemaal mogelijke namen printen en daar dartpijltjes op gaan gooien net zolang tot je een naam raakt  |
|
Theetje
Oudgediende
Jij bent zo jong als je je voelt  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
mijn vader had me bijna naar mijn opa genoemd. Andries  maar Andreas vond mijn moeder mooier, en het leek er wel op, dus deden ze dat. en het verhaal vanm ijn middel naam besaar ik jullie |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
|
|
Ikke
Oudgediende
@Andreesie: onder Linux heb ik in /etc de volgende bestanden staan: xorg.conf.0 xorg.conf.1 xorg.conf.2 xorg.conf.3 en een symlink naar een van de bovenstaande bestanden. Elke xorg.conf bevat een andere draaiing van het scherm en een bashscript in crontab verandert de symlink elke vijf minuten willekeurig naar een van de config files  Voor de mensen die geen linux gebruiken: never mind  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Quote Luna: Nou, ik denk dat de naam een groot discussiepunt wordt bij mij en Paul  gewoon junior  |
|
nietmeer
|
Hier is nooit een discussie geweest over een jongensnaam, en de meisjesnaam was na afvinken van lijst ook zo gevonden  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote TeunSr: Quote Luna: Nou, ik denk dat de naam een groot discussiepunt wordt bij mij en Paul  gewoon junior  LunaJr @Ikke: das handig  ik hou het wel op normaal  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote TeunSr: Quote Luna: Nou, ik denk dat de naam een groot discussiepunt wordt bij mij en Paul  gewoon junior  Junior wil Wouter volgens mij  Ik wil Thomas of Thom  |
|
TeunSr
Erelid
|
En als het nu een meisje wordt heeft ie een probleem. Ik heb een neef: Chantal  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Bij ons was t met een meis Tanja en met een jochie Luka, het werd dus Tanja.. |
|
Luna
Moderator
Teun, |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Musketier4real: Bij ons was t met een meis Tanja en met een jochie Luka, het werd dus Tanja.. Mooie namen  Quote TeunSr: En als het nu een meisje wordt heeft ie een probleem. Ik heb een neef: Chantal  dan verzinnen we wel wat  Sam vind ik een gave meisjes naam..  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
in Friesalnd is Anne een gewone jongensnaam en ook een meisjesnaam |
|
TeunSr
Erelid
|
Daar staat Copyright op  |