|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Als je mijn boek leest, dan merk je dat het echt niet zo is |
|
nietmeer
|
We zijn zo ongeveer 25 dagen aan het rondreizen geweest, dan is 1000 echt niet veel  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Mijn broertje maakt soms 100 foto's op een dag  |
|
TeunSr
Erelid
|
Kan mijn toestel in 45 seconden! Maar 100 goede foto's per dag maken is een kunst.  |
|
Theetje
Oudgediende
Hij maakt dan actiefoto's van brandweermannen  Hij is bevriend met een groep brandweermannen, mag soms 24 uur mee met ze, dus ook daar slapen.. En als er dan een oproep is moet hij ook een pak aan enzo  Vind hij helemaal geweldig, hij heeft daar een eigen plaats om te slapen en krijgt er binnenkort als het goed is ook een kastje om wat spullen te laten als hij er niet is.. Geweldig toch? |
|
TeunSr
Erelid
|
Jullie hebben gewonnen! trek nog een nieuw pilsje open.  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Ik heb geen camera meer en ik was toch al nooit een goede fotografe(vrouwlijke vorm fotograaf?) |
|
nietmeer
|
Mijn dank is groot dames en heren  |
|
TeunSr
Erelid
|
Ach Cleo, de gedachte erachter maakt een foto goed of slecht. Als een kwalitatief slechte foto goede herinneringen opwekt, is ie perfect.  Heb je nog verwachtingen Cootje?  |
|
Clio Erelid
IK ga zo ook maar slapen, anders wordt ik morgen ochtend echt een wandelend rampenzone |
|
TeunSr
Erelid
|
Hey Cleo, was je toevallig ook op de laatste bowling? Voor een gezicht bij de naam. |
|
nietmeer
|
Quote TeunSr: Heb je nog verwachtingen Cootje?  Wie weet Teun  |
|
Clio Erelid
Nee, ben nog nooit naar een bowling geweest, ben wel van plan de volgende te gaan.  |
|
TeunSr
Erelid
|
Moet je doen!  Is erg gezellig. Was alleen als taxichaffeur voor Cootje en Teun Junior mee. Maar daarna ben ik ook maar op WMR gegaan.  |
|
Theetje
Oudgediende
ze komen hier morgen de huiskamer meten, maar wil verder lezen  Ze komen tussen 1 en 3.. hmm.. lezen of slapen? Eigenlijk moet ik wel slapen, begin moet te worden, maar kan moeilijk met mijn laptop in bed gaan liggen lezen  |
|
Clio Erelid
Het lijkt me ook vet leuk, mensen op wmr lijken me heel aardig en iets meer zoals mij. |
|
TeunSr
Erelid
|
Geduld thee, morgen is het verhaal nog steeds hetzelfde. Gewoon eerst uitprinten, leest rustiger. |
|
nietmeer
|
@Cleo: dan staan je nog verrassingen te wachten... Was bij mij ook zo  Maar wel prettige verrassingen  |
|
Clio Erelid
Lijkt me leuk.  |
|
TeunSr
Erelid
|
We hebben er goede vrienden aan overgehouden.  |
|
Theetje
Oudgediende
Kan het niet printen, niet genoeg inkt  En mijn ouders zie ik vrijdag pas weer, en denk niet dat ze staan te springen om even 250 pagina's uit te draaien (dat is dus dubbelzijdig 125 toch?)... Hmm.. nieuw inktpatroon kopen denk ik dus.. |
|
nietmeer
|
Jij hebt een dilemma Thee  |
|
Clio Erelid
Ik ga slapen, truste iedereen  |
|
Theetje
Oudgediende
ja.. Want ik heb ook een lege portomonnee en rekening.. |
|
TeunSr
Erelid
|
En daarna alles terugknippen naar A5. Of moet ik de A4 versie sturen. (minder pagina's, leest minder lekker) |
|