|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Ben ik weer! Scheikunde in de vierde is onbegrijpelijk  Een stof als 2,2-dimethylpentaan is dan nog makkelijk  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Quote Caster: Ben ik weer! Scheikunde in de vierde is onbegrijpelijk  Een stof als 2,2-dimethylpentaan is dan nog makkelijk  Valt toch wel mee, ik had vandaag een soort van kikkervisje getekend, die naam was echt zoooo lang. |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
poging 10 tot activeren |
|
Caster Oudgediende
|
@Cleo, ja in Binas staat een naam van een hele regel @gothic, zo snel de accu al weer opgeladen? |
|
Clio Erelid
succes Gothic @Caster, wij krijgen nuj de alcoholen er bij, die zijn best irritant. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Wij hebben nu net de esters afgesloten met scheikunde  |
|
gothic Erelid
|
@Caster hij lag al aan de oplader maar hij deed het voor het gemak niet. nu gelukkig wel eindelijk  |
|
Caster Oudgediende
|
@Cleo, ja wij ook. Ethanol, methanol, enz.  En ook nog Alkaïden, alkanen, alkenen en al die troep  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Puck: Andreasss!  Vanavond   ja!  maar dan is gelijk mijn verjaardagsgeld van opa en oma op  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Caster: @Cleo, ja wij ook. Ethanol, methanol, enz.  En ook nog Alka�den, alkananen, alkenen en al die troep  Makkie |
|
Caster Oudgediende
|
@LQ, ik vind van niet  En ik heb N&T  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Little Queen: Quote Caster: @Cleo, ja wij ook. Ethanol, methanol, enz.  En ook nog Alka�den, alkananen, alkenen en al die troep  Makkie idd!  methaan ethaan propaan butaan pentaan hexaan septaan octaan onaan decaan huppakee, recht uit me behaarde kop @cas: ik ook  en in de vierde werd het alleen maar makkelijker maar je moet een stuk meer werken |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Hee LQ  Niet iedereen is al zo bejaard en bijna klaar als jij hoor  Andreas  Ja, dat is dan grote pech  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Lalalaa, andreas voor zo'n rijtje heb je ook een binas bij de toets  Puck ik ben nog maar 16 ja  en ik moet volgend schooljaar ook gewoon nog studeren  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Puck: Andreas  Ja, dat is dan grote pech  ach, het zal de moeite waard zijn, hoop ik  |
|
Clio Erelid
Andreesie het is heptaan niet septaan. |
|
Caster Oudgediende
|
@Andreesie, het is nonaan, en heptaan, maar verder is het helemaal goed   |
|
Puck Oudgediende
|
Andreas, ik ben zeker de moeite waard  LQ, jaa, 16 ja  Volgend jaar al studeren, dat bedoel ik  Als ik studeer ben ik net 18  En dat duurt nog 4 jaar  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Caster: @Andreesie, het is nonaan, en heptaan, maar verder is het helemaal goed   hexaan  toch?  Quote Puck: Andreas, ik ben zeker de moeite waard   |
|
Clio Erelid
Quote Andreesie: Quote Caster: @Andreesie, het is nonaan, en heptaan, maar verder is het helemaal goed   hexaan  toch?  hexaan, heptaan, octaan enz |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Puck, als ik begin ben ik 17 en 3 of 4 maand ofzo  |
|
gothic Erelid
|
gelukt, nu nog die spraakherkenning uitvinden |
|
Puck Oudgediende
|
LQ, maar jij doet havo he, dan ben je een jaar eerder klaar  Heeee, idee  Gothic, wat doe je allemaal  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Cleopatra: Quote Andreesie: Quote Caster: @Andreesie, het is nonaan, en heptaan, maar verder is het helemaal goed   hexaan  toch?  hexaan, heptaan, octaan enz en dan nonaan? ook goed  Quote Puck: LQ, maar jij doet havo he, dan ben je een jaar eerder klaar  komt omdat havo'ers slimmer zijn  |
|
gothic Erelid
|
@Puck, proberen bluetooth goed te activeren op m'n mobiel. maar dat duurt bij mij meestal even voor ik door heb hoe het werkt. |
|