|
nietmeer
|
Succes LQ  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Layda: @ andre  hoe langer je wacht hoe lager de punt?  ... uitgerekend? nee, maar ik moet 2 leesverslagen maken voor engels, en hoe langer ik wacht hoe minder tijd hoe hoe meer haast hoe slechter de kwaliteit en des te lager de punt. en ik ga nu  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
|
|
Layda Erelid
ow sh1t volgens mij ben ik nu al door me bel minuten heen van me abonement op me telefoon  in 1 dag  |
|
Layda Erelid
Quote Andreesie: Quote Layda: @ andre  hoe langer je wacht hoe lager de punt?  ... uitgerekend? nee, maar ik moet 2 leesverslagen maken voor engels, en hoe langer ik wacht hoe minder tijd hoe hoe meer haast hoe slechter de kwaliteit en des te lager de punt. en ik ga nu  oke have fun (denk ik) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Layda Gokje  Je bent wel erg snel met je reacties  Probeer als het kan ze samen te voegen, doormiddel van de EDIT knop onderaan je reactie  |
|
Layda Erelid
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Layda:  edit, ... wat is dat  Dat is een rolletje zelfservice in vorm van papier.. |
|
Layda Erelid
@heraux .. zo iets als IRC maar dan op kladblok? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Blend
Oud Moderator
@heraux3 laags en super zacht.. Layda Ik weet het  Is moeilijk om je in te houden  Maar probeer zoveel mogelijk in 1 reactie te doen, anders die je alleen maar jouw naam in het rijtje  Niet erg opzich, maar dubbelpost is niet echt de bedoeling  |
|
Layda Erelid
hey PW nieuwe avatar    @ Blend @ verder iedereen @ ... nee ik hou niet van Edit's  @ PW onder me ow niet gezien sorry  @ person daar onder, EDIT KNOP GEBRUIKEN   @ blend ... you ask for it Edit Blend: Luisterde iedereen maar zo goed @ blend niet mijn bericht edit'en das vals spelen met jouw macht als Mod  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Blend
Oud Moderator
Layda Je kan ook overdrijven he   |
|
Layda Erelid
@ heraux, self service?.... no way... zelf bediening is echt ... niets voor mij net als lopend bufet @Blend je bedoeld achter mensen aan lopen die aan jouw eten zitten  |
|
heraux Oudgediende
Quote Layda: @heraux .. zo iets als IRC maar dan op kladblok? Never going down the selfservice exit. Say "oohhhmmm" now float float. float goddammnit.. *kick* Whoaaaa... look ma, i can fly.. |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Layda: ... niets voor mij net als lopend bufet Ja, ik wil ook liever niet nog achter mijn eten aan moeten lopen  |
|
Layda Erelid
krijg ik nu een mods pest award?  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ga even lunchen  Ik ben vanavond weer online (niet dat ik zo lang eet  ) Layda Ik zit er wel over te denken  |
|
Layda Erelid
|
|
Blend
Oud Moderator
Layda Ben je er vanavond ook weer?  Succes met de reis  |
|
heraux Oudgediende
Quote Layda: krijg ik nu een mods pest award?  Wow, Geniaal idee WMR Awards! |
|
Layda Erelid
@Blend denk het wel als ik niets beters te doen heb.... wacht dat heb ik...  nee grapje, ik kijk wel, licht er aan of ik nog uit ga in Köln @heraux, van mij van mij , afblijven!   |
|
heraux Oudgediende
Quote heraux: Quote Layda: krijg ik nu een mods pest award?  Wow, Geniaal idee WMR Awards! Nou, dien het in zou ik zeggen.. De WMR Layda Awards (zonder de TNT) |
|
Layda Erelid
|
|