|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
ehm, even checken... nee, mijn nummer is het niet, maar ik zou het er ook niet zomaar opzetten nee  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Dat heeft Wouter ook een keer gedaan.. Paar maand later had hij een vriendin  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Theemonster: Dat heeft Wouter ook een keer gedaan.. Paar maand later had hij een vriendin  romantisch zeg  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
En die vriendin heeft een obsessie met een bepaalde warme drank?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Lala.. Da's NIET mijn nummer  Tralala..  |
|
Theetje
Oudgediende
Uhm ja  Ik had hem die avond gesmst met de vraag of hij nu veel smsjes kreeg, maar hij had een lege batterij  Dag erna kreeg ik aan het eind van de avond een smsje: Heb de hele dag op msn gehangen maar geen theemonster  Vond ik wel lief  En ik werd pas verliefd toen ik hem in het echt zag.. Zo'n lekker ding  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
kan je een leuk verhaaltje aan julie kindjes vertellen later  |
|
Theetje
Oudgediende
Zolang het maar kleine Woutertjes worden  Dei zijn tenminste aantrekkelijk  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
jij bent ook niet onaantrekkelijk hoor  |
|
Theetje
Oudgediende
Als ze maar niet zo dik worden als ik  Maar gezien het feit dat ik dat zelf ook niet wil laat ik mijn kinderen dat ook niet ook niet overkomen.. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
hoezo jij dik? dik zijn is relatief.. |
|
Theetje
Oudgediende
30 kilo overgewicht vind ik te dik  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
oh, ja  mag ik je gelijk geven?  |
|
Jannick
Oudgediende
Anna? Ik ben verliefd op de persoon hoe ze is en hoe ze eruit ziet, en mij zou het helemaal niet uitmaken of Arya nou 100 of 50 kilo zou wegen, alhoewel ik me wel zorgen zou gaan maken.. Maar goed, ik ga slapen  Doei  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
 zsjanniekje  |
|
Theetje
Oudgediende
Tuurlijk mag je me gelijk geven, iemand die over zichzelf zegt dat ze dik is en daar geen moeite mee heeft, waarom zou je het dan ontkennen? Zolang er maar met respect over gepraat word.. en niet alsof ik een raar wezen ben omdat ik gewoon teveel weeg.. ik ben ook een mens  En het feit dat ik er geen moeite mee heb wil niet zeggen dat andere er niet over mogen praten.. Ik ben te dik.. dat is zo  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
De slapers Jannick, ga maar fijn dromen  |
|
Theetje
Oudgediende
Slaap zacht Jannick  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Theemonster: Tuurlijk mag je me gelijk geven, iemand die over zichzelf zegt dat ze dik is en daar geen moeite mee heeft, waarom zou je het dan ontkennen? Zolang er maar met respect over gepraat word.. en niet alsof ik een raar wezen ben omdat ik gewoon teveel weeg.. ik ben ook een mens  En het feit dat ik er geen moeite mee heb wil niet zeggen dat andere er niet over mogen praten.. Ik ben te dik.. dat is zo  dan weet ik dat  maar het is toch meestal zo dat te dikke mensen er zich voor schamen, maar gelukkig accepteer jij jezelf zoals je bent  ik moet alleen mezelf nog effe accepteren... oja, die code voor de  is O + (grote o en plus teken) |
|
Jannick
Oudgediende
Dankje Pietje, Thee   |
|
Theetje
Oudgediende
Ik accepteer mijn lichaam.. Mezelf nog niet  Ik heb er vrede mee  Het is mijn lichaam.. En ik heb vrede met mijn lichaam.. Als de tijd rijp ik ga ik afvallen. Ik zal nooit een 65 kilo meisje worden zoals Wouter dat noemt.. Wil ik ook niet.. Maar minimaal 15 kilo moeten er toch af  Kan ik wel leukere kleding aan  En het feit dat dikke mensen vaak boos reageren als je ze dik noemt zijn volgensmij de mensen die zelf nog niet beseffen dat ze dik zijn, of omdat ze misschien heel erg gepest ermee zijn.. I ben er ook mee gepest, maar ik kan dat de laatste tijd naast me neerleggen.. Misschien andere nog niet.. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
dat klopt  accepteer je lichaam, je hebt em zelf ook niet gekozen... denk ik ik heb het ook niet gekozen om 47 kg te wegen mét kleren aan  (1.70 lang, 16 jaar oud) Quote BMI meter: Met uw lengte van 170 cm zult u voor een gezond gewicht moeten streven om tussen de 61 kg. en de 69 kg. te blijven.
 |
|
Theetje
Oudgediende
Ach, ik heb wel zelf voor mijn lichaam gekozen, niet expres, en niet omdat ik het wilde, maar als mensen je het leven zo zuur maken en je iemand bent die eet als je emotioneel bent word je snel dik  Ik heb een bmi wat schadelijk is voor mijn gezondheid.. Daarom moet het veranderen, maar ik kan mijn levenswijze pas aanpassen als ik er echt achtersta.. en als ik nu zou gaan afvallen dan zit het er zo weer aan omdat ik eerst de rest moet oplossen.. Komt ooit wel..  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
neem rustig de tijd hmm.. BMI meter zegt dat ik over 5 kilo ofzo op het goeie gewicht zit  (en dan alsnog aan de lage kant) |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Andreas, koolhydraten naarbinnen werken  |
|