|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
*Tapt een nieuwe emmer koud water*  Weet je zeker dat Arya wakker is??  |
|
nietmeer
|
 *snikt heel hard* Ze staat niet meer bij 'Nu online'! Nu kunnen we ook geen emmer ijskoud water meer over haar heen gooien  ... |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Nou heb je die emmer water voor niets getapt. Oh nee, toch niet. *Zwiept de emmer met ijskoud water rond en laat hem op PW terecht komen* Wie kaatst, kan de bal verwachten  EDIT: Ze is er weer! *Tapt meteen weer een emmer vol* |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
AAH! *rent weg naar de vriezer, en pakt ijswater* |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ahhhh lekker zo'n koude douche.  Er is niets beter om wakker te worden.   *Pakt badhanddoek en droogt mezelf af*  |
|
nietmeer
|
 *Zucht* |
|
Arya Oudgediende
|
voor degene die het niet geloven, ik ben al wakker... en gewapend!  |
|
nietmeer
|
Ik geloof je wel, maar PW wist het nog niet zeker... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Daarom vroeg ik het ook eerst.  |
|
nietmeer
|
Zodat je geen emmer ijswater over je heen zou krijgen van Arya  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Al ze gezegd had dat ze wakker is, had ik het water niet hoeven te gebruiken.  |
|
Arya Oudgediende
|
hmm... wie zal de emmer nu krijgen? *denkt even na* ik weet het al! *kiept de emmer leeg over drzelf* |
|
WMR-kok
Oudgediende
*Geeft een badhanddoek aan Arya* Alsjeblieft Arya.  |
|
nietmeer
|
Applausje voor Arya! Jij durft tenminste! *belt een tankwagen* *vult de hele tankwagen met ijswater* *laat het over haarzelf heenlopen* Oeps, alles drijft het café uit... Ach, wat maakt het uit  |
|
Arya Oudgediende
|
dankjewel PW *pakt handdoek aan, en begint de grond te poetsen*
*na de actie van jarinka gooit ze de handdoek op de bar, en begint met zwemmen* |
|
WMR-kok
Oudgediende
*Loopt het café terug in en zet de warmteblazers aan* Zo,  Het café is weer schoon en zo weer droog.  *Stoomwolken ontstaan* |
|
nietmeer
|
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Ik wilde zwemmen!  PW, kijk eens op je PP  |
|
Arya Oudgediende
|
hey.. het swembad is verdwenen..  nou ja.. ik moet toch even gaan. tot straks  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Goedemorgen voor de tweede keer.  |
|
nietmeer
|
 Ik wil het zwembad terug! Doei, Arya! Ik spreek je vast nog wel    Goedemorgen, Teun! Was de koffie lekker? |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Het is nog geen stoombad, het water was ijskoud! Nou ja, wat maakt mij dat uit... *zwemt een paar rondjes om vervolgens in een draaikolk terecht te komen* Hellup!!! Ik verdrink!  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
D'r worden er hier al meer wakker  Maar ga weer naar beneden, kijken of Junior die goeie Musketier niet teveel aan het afbeulen is |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het zou tijd worden.  Stelletje langslapers allemaal.  *Voordat Jarinka op de bodem terecht komt is al het water verdampt* |
|