|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Hej Layda  ik had n vraagje, kun j me je msn nog n keer sturen, ik ben m kwijt, je staat thuis niet in mijn lijst... heel vreemd... |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
hey PW  ^.^ |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*valt op de grond van de stuiter* auw  |
|
Layda Erelid
ik ben niet echt veel online last time, maar oke ditwasmijnemailadresmaarjijkrijgthemniettezienhahaha@live.nl zal wel even online komen  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
dankje, hoe is het verder met je? |
|
Arya Oudgediende
|
dat doet zeer PW  *zwaait even naar Layda* ook hallo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Sorry Arya. |
|
Layda Erelid
druk  gaat wel goed, carneval he. had 2 dagen vrij genomen (donderdag en vandaag) was gister om 7 uur in de cohtend uit mijn bed gebeld of ik tog asjeblieeeeft wou komen  dus ik gekomen, om 3 uur meeting klaar, ik ga weer weg, oude appartement opruimen, om half 5 weer telefoontje dat ze me nog een keer nodig hebben. heb gister tot 10 uur in avond op kantoor gezeten  en was werd ik 11 uur avond gebeld of ik vandaag weer kon komen... baai baai vakantie dagen  dus zit ik weer hier.... |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Layda, pas je post even aan, die met je email er in... zo ben je herkenbaar voor spambots  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
sjonge jonge, maar die vakantie dagen kan je later toch nog wel een keer opnemen? |
|
Arya Oudgediende
|
ik wil ook carnival doen  |
|
Layda Erelid
denk ik niet, en ik hoor niet eens op dat project  dus krijg mijn uren ook neit betaald, en 2 vakantie dagen weg. ik ga ook zeker klagen. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
WTF dat is gemeen! |
|
Layda Erelid
ja het is zo, maar iedereen was enorm blij me wel te zien op het kantoor, en vandaag ook  wel grappig, ergens voel ik dat mense er wel respect voor hebben. |
|
Arya Oudgediende
|
goed zo Layda, gewoon laten merken dat je het er niet mee eens bent  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Dat klopt niet Layda, dat is een rotstreek.  |
|
Layda Erelid
ach Arya, ik gef echt enorm veel om mijn werk. maar wil gewoon me vakantie dagen terug. dat uren kan me weinig schelen. krijg tog 8 uur betaald per dag als vakantie dag. maar ja |
|
Arya Oudgediende
|
ik zoek iets... weet alleen niet wat..  en Layda, dat je je werk leuk vind is alleen amar goed, maar dan moeten ze daar geen profijt van gaan maken  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
jaah maar iwe wil er nou niet een gezellig laydaatje op het kantoor hebben  vandaag btw mn laatste stagedag  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Je hoort je vakantiedagen terug te krijgen, want je hebt moeten werken.  Ben je lid van een vakbond Layda??? |
|
Arya Oudgediende
|
gefeliciteerd KairA!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Wat ga je hierna doen KairA??? |
|
Layda Erelid
klopt ergens wel PW maar kan er weinig aan veranderen als het niet kan veranderd worden, neem ik gewoon 2 dagen vrij en boek ik het op een project  denk ik  ik zoek wel een oplossing en Arya, ze misbruiken iedereen, ik ook... om zo vel mogenlijk profijt te krijgen. dat heet werken  |
|
Layda Erelid
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
bij een ziekenhuis op de oogpoli  |
|