|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote pietjevlip: Da's op zich al een hint, voor als je het niet doorhad  Ik snap m wel hoor  En dus had ik dat ook wel door  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
dreamertje: jaajaa.. dat zeg je maar  (dat was ene hint) |
|
DreamerTje Oudgediende
Dat zeg ik helemaal niet zomaar  En mannen zijn af en toe zo slecht in het geven van hints..  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
zucht  je zegt maar dat je em snapt terwijl je em niet snapt  dat zei ik met: dat zeg je maar nee, jullie zijn slecht in het begrijpen daarvan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Waarom kijken mannen eerst naar het gezicht en dan naar de rest, en vrouwen eerst naar het kruis en dan naar de rest??? |
|
EmoLoveXD Lid WMRindex: 0 OTindex: 97 Wnplts: Koeienstal
|
DreamerTje heeft wel gelijk hoor! Jullie hints zijn te makkelijk voor vrouwen  {ohja, ik ben terug!} |
|
DreamerTje Oudgediende
@peter, ik kijk niet eerst naar het kruis @Andreesie, zet dan je zin anders neer  Want zo klopte het dus niet  |
|
|
Quote Peter Willemse: Waarom kijken mannen eerst naar het gezicht en dan naar de rest, en vrouwen eerst naar het kruis en dan naar de rest??? Eerm.. mannen kijken het langste naar de borsten . . .  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Dan ben je één van de weinige DreamerTje.  @Emo... ik kijk het langst naar het gezicht.  |
|
DreamerTje Oudgediende
@peter, ik vind het kruis lang niet zo belangrijk als de ogen  Die zijn bij mij wel een van de dingen waar ik als eerst naar kijk!  En daarna naar de handen. Geen id waarom, maar handen vind ik erruuug belangrijk  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik heb een enorme fetisj op ogen, maar het werkt ook vaak, als ik in iemands ogen kijk, kan ik meestal zijn of haar karakter al vertellen. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote DreamerTje: @Andreesie, zet dan je zin anders neer  Want zo klopte het dus niet  wel, er staat 'dat zeg je maar' je zegt dat je em snapt, maar eigenlijk snap je em niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik vind dat het lichaam in overeenstemming bij het gezicht moet horen. Als je een breed hoofd heb en een heel slank lichaam vind ik het niet staan.  Maar ogen vind ik het belangrijkst |
|
|
@ Peter: als je een jongen bent en het langst naar t gezicht bent, ben je raar..  *grapje  * |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Andreesie: Quote DreamerTje: @Andreesie, zet dan je zin anders neer  Want zo klopte het dus niet  wel, er staat 'dat zeg je maar' je zegt dat je em snapt, maar eigenlijk snap je em niet  Ik snap jou gewoon niet @peter, dat vind ik ook. Het moet wel allemaal een beetje in verhouding zijn anders staat het niet zo mooi  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*zucht* ik weet het Emo  |
|
|
@ peter, je hebt wel gelijk ja, alleen is het innerlijk toch belangrijker. Ik val soms op super lelijke jongens  dusjah.. XD |
|
WMR-kok
Oudgediende
eerst ogen, daarna innerlijk |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote DreamerTje: Quote Andreesie: Quote DreamerTje: @Andreesie, zet dan je zin anders neer  Want zo klopte het dus niet  wel, er staat 'dat zeg je maar' je zegt dat je em snapt, maar eigenlijk snap je em niet  Ik snap jou gewoon niet  dat zeg ik  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik val niet op blond, zei ik 4 jaar geleden. Raad de haarkleur van het meisje op wie ik verliefd ben  |
|
DreamerTje Oudgediende
Hahahaha  Ik val ook niet op blond  En dat weet ik nog steeds heel erg goed aan te houden  Mja, Arne is erg donker  Dus heb ik even mazzel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik val eigenlijk op rood, maar haarkleur is niet zo belangrijk. Maar ik hou wel van lang haar.  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik ga eventjes mijn PP helemaal omgooien  Ben dus wel even bezig..  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ben ik hier alleen?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nee Piet ik ben er ook nog.  Ik heb eigenlijk trek in een bakje koffie.  Maar dan wordt ik weer misselijk.  |
|