|
nietmeer
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
|
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Muaddhib: 3 dagen over een boek? hoe dik is 't? (Leuk heh... school  ) 330 pagina's  Zaterdag in begonnen, maar ik moet morgenavond voor Spaans taaldorp heeeeeeel hard leren, overmorgen voor Duits (als ik inmiddels al weet waar het over gaat) en donderdag nog 5 Franse gesprekken van binnen tot buiten uit mn hoofd kennen (ik moet gewoon vaste zinnen opnoemen.. Niet normaal  ) 5 gesprekken van 15/20 zinnen) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeienavond  |
|
nietmeer
|
330 maar?  Middagje, en 't is uit, aangenomen dat het niet een al te moeilijk boek is...   pfffff... veel werk... wat voor school zit jij op in vredesnaam? Hey Ikke  *Boink* |
|
Puck Oudgediende
|
Muad, maar niet als je zo goed als geen Engels spreekt en morgen drie kwartier in het Engels moet staan te praten  Echt, het gaat me nooit lukken  En het is een ontieglijk saai boek  Zolang er leven is van Renate Dorrestein |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Ahh!!!  Youtube doet het niet en ik heb een heel belangrijk filmpje gevonden.  |
|
nietmeer
|
ow... dan doe ik over die 330 bladzijden denk ik een jaar of wat... hou niet van saaie boeken... 3 kwartier?!?! en dan zeker ook nog over een gekregen oderwerp... pfff... dacht dat martelen ondertussen niet meer mocht...  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
youtube is in the air  |
|
nietmeer
|
@Cleo: Bij mij werkt ie gewoon hoor... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Oeeh even geblogd  |
|
Clio Erelid
Ja ik kom ook nog gewoon op Youtube maar ik kan het filmpje maar tot 5 sec luisteren en bekijken. |
|
nietmeer
|
hm... vreemd... welk filmpje? LQ: Ik las het... rustige schooldag gehad dus  |
|
Clio Erelid
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Muad, ja weinig gedaan  |
|
Puck Oudgediende
|
Muad, echt, ik haat deze week  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Cleo: ik kan em helemaal opnemen  |
|
Clio Erelid
Vaag, ehmm... ik denk dat het weer eens tijd is om m'n Laptop heroptestarten, Joepie   |
|
Andreesie
Oudgediende
|
zie je zo wel weer denk ik   |
|
Clio Erelid
OK, alles afsluiten, ben ik zo weer terug (hoop ik), Totzo  |
|
nietmeer
|
@Cleo: Hij speelt bij mij gewoon... @Puck: Dat kan ik best geloven ja... LQ: Zo hoort school toch ook?  Maar iedereen, ik ga naar bed, ff kijken of ik die verkoudheid eruit kan slapen, laters iedereen  *Boink* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
 muad |
|
Puck Oudgediende
|
Doei Muad  Ooooooohh! Ik moet verderlezeeeen!  Eerst een stroopwafel. |
|
nietmeer
|
*Steekt Pcuk aan via haar knuffel* Doei Puck en succes met school  hm... stroopwafel.... lekker..... |
|
Puck Oudgediende
|
*verkouden* Joepie  Dat was ik al een halve week niet meer   Dankjedankje   Stroopwafels  |
|