|
nietmeer
|
Ja, HIK!  En tóch adviseer ik Kasteel triple!  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Deze Tis Quote: is, je wordt nu bevorderd tot veiligheids-officier.. kok inhalen en in arrest plaatsen..
|
|
nietmeer
|
ow ik mag in de arreslee  |
|
nietmeer
|
@ Relpa Is al gebeurd! Ik heb geen enkele consideratie met beschonken bemanningsleden, HIK, BURPPP! |
|
nietmeer
|
Quote Tistochwat: @ Relpa Is al gebeurd! Ik heb geen enkele consideratie met beschonken bemanningsleden, HIK, BURPPP! sjuipschuit *zegt niet dat tis um ook wel lust  * |
|
nietmeer
|
@ pos Moet jij het laatste deel niet even gaan lezen!?  Ik drink alleen maar kruidenthee, echt waar; niets anders!  |
|
nietmeer
|
dat heb ik al gelezen kruidenthee mét cognac  |
|
nietmeer
|
Quote positivily: dat heb ik al gelezen kruidenthee m?cognac  Aha, geheimschrift!!!  Net was het nog niet te lezen!  Nou, wat zeur je dan?  |
|
Relpa
Oudgediende
Hebben we 'Pauze' ?  (kan ik ook eindelijk eens gaan lezen) |
|
nietmeer
|
tuulk geheimschrift, anders kom je erachter dat ik wel 10 glazen voorlig ik had ff ge-edit  |
|
nietmeer
|
Quote Relpa: Hebben we 'Pauze' ?  (kan ik ook eindelijk eens gaan lezen) Daarna schrijf je een mooi commentaar, naar ik hoop?  |
|
nietmeer
|
Quote positivily: tuulk geheimschrift, anders kom je erachter dat ik wel 10 glazen voorlig ik had ff ge-edit  GRINNIK!  |
|
nietmeer
|
maar deze kok gaat haar 'roes' uitslapen   oant moarn  |
|
nietmeer
|
Quote positivily: maar deze kok gaat haar 'roes' uitslapen   oant moarn  Mooi is dat!!!  Nou, dan ga ik ook maar!  Iedereen!  |
|
nietmeer
|
ik ben mooi van lelijkheid  |
|
nietmeer
|
Quote positivily: ik ben mooi van lelijkheid  Grinnik!  |
|
Relpa
Oudgediende
oant moarn !! Pos (ijkt het irgnsj up ?) |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
{ sigh off - sleep mode }
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
*De deur van de kombuis schuift open, en er zweven 4 borden met eten door het ruimteschip richting bemanningsleden.* Ja hoor, kom ik de kombuis uit, zijn ze gaan gespen.  |
|
Relpa
Oudgediende
Niet zo boos, PW Uw gerechten worden toch (als immer) in 'stasis' gepresenteerd ? Niet aan bederf onderhevig...dus  edit: ik had beter moeten weten  Maar óók mijn luiken vallen dicht, rest, tot morgen...wellicht ?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik maak al...Zszszszszsz leen alles vers klaar en worden daarna gelijk geserveerd. Niks geen stasisveld om het eten.   Hè, het cloakingdevice is uitgeschakeld.   Weltrusten Relpa *boink*  Je mist deze heerlijke roerbakschotel, van woknoedels met kipblokjes, sperzieboontjes, paprika, champignons en spaanse peper.  |
|
janus Erelid
 WMRindex: 521 OTindex: 1.823
|
GAAT HET HIER ALWEER OVER ETEN? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Jep |
|
Arya Oudgediende