|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik wil ook  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Iemand nog wat bier? Anders is het op  Geo? Dat prikte dus in mijn bil toen ik ging zitten  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Blend: Iemand nog wat bier? Anders is het op  Geo? Dat prikte dus in mijn bil toen ik ging zitten  Jij krijgt niet meer!!  Oh, geef hier dan  Ik ben hem kwijt  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Puck: Oh, geef hier dan  Ik ben hem kwijt  Ik nu ook  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Blend: Quote Puck: Oh, geef hier dan  Ik ben hem kwijt  Ik nu ook  Dat doet me denken aan een artikel over een bad, een ontstopper, en een oude man 27 a. Teken de grafiek van R = 3t - 5. b. Teken de grafiek van N = -5t + 200 Kies geschikte eenheden op de assenJa zeg  Dan is m'n hele schrift vol  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Puck.. hoe bedoel je  |
|
Blend
Oud Moderator
Kleiner tekenen dan Puck  Of de stappen groter nemen;) |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
goedemiddag allemaal  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Blend
Oud Moderator
130  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Peter Willemse:  Goeiemiddag   Wie weet welk IQ als normaal beschouwd wordt????  de nederlandse standaart is 108 |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Blend: Kleiner tekenen dan Puck  Of de stappen groter nemen;) Oh, ik weet niet eens of het wel in dezelfde grafiek moet  Laaaalala  Quote Little Queen: Puck.. hoe bedoel je  Wiskunde   Daaaaaaaaaaag Tom  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Blend... ik heb gisteren een IQ-test gedaan en de uitslag was 132, maar ik was zo stoned als een maleiër. |
|
Blend
Oud Moderator
Heb je ook van het bier gesnoept Puck?  Of was het weer wijn dit keer  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
 tom |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Blend: Heb je ook van het bier gesnoept Puck?  Of was het weer wijn dit keer  Nee, maar het zit nog wel op m'n broek  Ze zeggen altijd dat bier niet vlekt.. Maar, hoe komen die witte vlekjes daar dan?  (Ik ben niet zo netjes  ) |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Andreesie:  tom  heb net carpendonk gelopen  Quote Peter Willemse: @Blend... ik heb gisteren een IQ-test gedaan en de uitslag was 132, maar ik was zo stoned als een malei�r. van internet? die zijn niet betrouwbaar, ik had een keer 162  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
gheghe, ik ben aan 't rekenen.. Stof van groep 5, echt zoooow simpel..  |
|
Blend
Oud Moderator
@PuckIk kan er een heel fout antwoord op geven, maar dat doe ik niet  Maar bier vlekt idd niet, voor zover ik weet  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Puck: Nee, maar het zit nog wel op m'n broek  Ze zeggen altijd dat bier niet vlekt.. Maar, hoe komen die witte vlekjes daar dan?  (Ik ben niet zo netjes  ) Als je teveel bier/wijn drinkt dan kunnen er op 'n gegeven moment ook witte vlekjes op je broek gaan ontstaan hoor... Alleen dan door 'n heel andere oorzaak waar ik nu niet dieper op inga  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote DreamerTje: gheghe, ik ben aan 't rekenen.. Stof van groep 5, echt zoooow simpel..  dat hoort vrij simpel te zijn @Puckik heb nog nooit gehoord dat bier witte vlekjes geeft. daartegenover...  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@Ikke wij dachten exact hetzelfde   |
|
Blend
Oud Moderator
hmm, misschien moet ik maar eens naar huis gaan  Ik heb wel een beetje trek  |
|