|
nietmeer
|
Quote Theemonster: jep, ben nu een topic aan het maken, want ik kan niet een totaal beeld geven van wat 18-25 jarige willen, dus kan lekker hulp vragen  en wat opas willen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Hans; moet helaas een winkel worden voor jongeren  |
|
nietmeer
|
Hmpf, en wat moeten wij oudere jongeren dan? |
|
Theetje
Oudgediende
ook komen shoppen  maar niet je niet irriteren aan de sfeer  kan er ook niets aan doen, de opdrachtgever wil een winkel voor jongeren   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
Theetje
Oudgediende
Oew, Ikke, jij hebt vast wel ideeën voor een kledingwinkel he?  |
|
Ikke
Oudgediende
Alles zwart  En dan bedoel ik mooi zwart, niet gothic zwart  |
|
Theetje
Oudgediende
hoe dan?  |
|
Ikke
Oudgediende
Gewoon, nette kleding, effen zwart met hier en daar misschien 'n wit accentje... Lijkt me heerlijk winkelen in zo'n winkel: hoef je alleen maar te kijken of het past  |
|
Theetje
Oudgediende
In mijn "winkel" hoef je niet een meer te passen  dat wordt voor je gedaan, want er wordt een bodyscan van je gemaakt, daar wordt een 3d beeld van gemaakt en daar wordt de kleding die je hebt uitgekozen op aangepast.. |
|
Ikke
Oudgediende
Combineer dat met alleen maar zwarte kleding en je hoeft alleen nog maar opgemeten te worden waarna je je kleren zo af kunt halen bij de kassa  The wet dream of any shop-hating man  |
|
Verticae Senior lid WMRindex: 79 OTindex: 280 Wnplts: het Gooi S |
Quote Theemonster: In mijn "winkel" hoef je niet een meer te passen  dat wordt voor je gedaan, want er wordt een bodyscan van je gemaakt, daar wordt een 3d beeld van gemaakt en daar wordt de kleding die je hebt uitgekozen op aangepast.. Het lijkt me dat het vrouwelijk deel van jouw doelpubliek zoiets niet graag zou willen, maar liever enkele uren in zo'n winkel loopt te klooien om zich overal in te wringen. Dames binnen de doelgroep die hiervan afwijken; bel me.  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
*Trekt z'n broek uit* |
|
Ikke
Oudgediende
Voor de mannen is het natuurlijk ideaal.. Erin, kopen, eruit  Dat is pas winkelen  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
hallo allemaal  |
|
Hoi Freakje!  |
|
Freakje Erelid
|
Nog wat leuks te babbelen??? |
|
Ik? Altijd! Alleen eerst even een dürüm döner halen, want daar ben ik echt aan toe  |
|
nietmeer
|
Darn, verticae, je bent net zo erg als ik met iemand lekker maken  |
|
Freakje Erelid
|
Quote Verticae: Ik? Altijd! Alleen eerst even een d?? halen, want daar ben ik echt aan toe   dat is idd echt heeeeeeeeeerlijk!!!  |
|
nietmeer
|
Jannick houdt wijselijk den mond dicht  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik heb zin in koffie, maar daar heb ik eigenlijk geen tijd meer voor  |
|
Freakje Erelid
|
Quote Ikke: Ik heb zin in koffie, maar daar heb ik eigenlijk geen tijd meer voor  oei dat is balen... |
|
nietmeer
|
IJskoffie kun je zo achterover gieten  |
|
Nonsens, van koffie moet je de tijd nemen om te genieten. En de döner was heerlijk, ik moet vaker zo'n creatieve lunch doen  |
|