|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
@TheE: Amsterdam - Houston, Houston - Cupertino  |
|
nietmeer
|
@ Hans Ja, ik heb nog iets te zeuren. Eén keer per twee weken heb ik een dag/twee dagen dat ik niets anders kan doen dan zeuren. En helaas moet ik jullie opzadelen met mijn aanwezigheid op één van die zeurdagen... |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Hans-  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
O wacht, ik heb een iPhone. Nu kan ik online blijven  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Thommy: @TheE: Amsterdam - Houston, Houston - Cupertino  geen geld  Quote Thommy: O wacht, ik heb een iPhone. Nu kan ik online blijven  maak me maar nog jaloerser  |
|
nietmeer
|
Quote Jarinka: @ Hans Ja, ik heb nog iets te zeuren. E?keer per twee weken heb ik een dag/twee dagen dat ik niets anders kan doen dan zeuren. En helaas moet ik jullie opzadelen met mijn aanwezigheid op ? van die zeurdagen... ga maar voor de spiegel zitten zeuren en schenk voor opa alstjeblieft een biertje in |
|
nietmeer
|
*Schenkt een biertje in*
Ik heb geen spiegel die groot genoeg is om al mijn gezeur te verdragen... |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Quote Thommy: @TheE: Amsterdam - Houston, Houston - Cupertino  geen geld  Quote Thommy: O wacht, ik heb een iPhone. Nu kan ik online blijven  maak me maar nog jaloerser  thee hoe was je presentatie en wat heb je gekregen |
|
Theetje
Oudgediende
@Hans; ik had een 8    Ik was echt heel goed   (al zeg ik het zelf  ) |
|
nietmeer
|
jarinka bedankt ik zal hem met liefde opdrinken |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: @Hans; ik had een 8    Ik was echt heel goed   (al zeg ik het zelf  ) gefeliciteerd dat gaat heel goed |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
@Ikke-Vandaag?  Elke dag bedoel je  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Ikke: Ik heb een acute aanval van vrolijkheid  Man, ik ben in 'n rare bui vandaag    liever vrolijk dan depri   Ik ben ook vrolijk  |
|
nietmeer
|
Ikke, mag ik dan iets van jouw vrolijkheid? Hopelijk ben ik dan iets minder chagrijnig...
Heeft er iemand nog een grappig filmpje en een erg aanstekelijke lach? |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Ikke: Ik heb een acute aanval van vrolijkheid  Man, ik ben in 'n rare bui vandaag    Geloof ik niet  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ghee als je wilt weten hoe gek ik vandaag was, nou dan moet je bij my angel wezen  , niet dat hij normaal deed ofzo  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@Jarinka-hahahahahahahahahahahahaha  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Giovanni: Jarinka-hahahahahahahahahahahahaha  nee, dat helpt, volgens mij maakt dat het alleen maar erger   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jarinka: Ikke, mag ik dan iets van jouw vrolijkheid? Hopelijk ben ik dan iets minder chagrijnig... Ach, het kan altijd erger... Kijk maar naar mijn school... Nu het vmbo bij ons in 1 gebouw zit wordt iedereen als 'n crimineel behandeld... De coordinatoren havo/vwo, de leraren en de concierges zijn het er samen met de leerlingen niet mee eens, dus er is nog hoop dat er wat gelobby'd kan worden.... De nieuwste regel bijvoorbeeld: we mogen geen deosprays meer meenemen (ook niet voor na gym) omdat we elkaar dan in de ogen zouden kunnen gaan spuiten    Welke randebiel verzint er nou zoiets?!  Dan vind ik dat alle pennen, passers en boeken ook verboden moeten worden, daar kun je ook mensen mee verwonden... En er moeten tralies voor de ramen komen, anders gaan we elkaar daar nog uitgooien  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ikke, wat dacht je van 'n kogelvrij vest  |
|
nietmeer
|
Hoi Mier! Waar is je ava gebleven? @ Ikke, Oké, dat is ook behoorlijk shit. Maar jij bent er waarschijnlijk al aan gewend... Ik zal nog wel een weekje nodig hebben! Quote Theemonster: Quote Giovanni: Jarinka-hahahahahahahahahahahahaha  nee, dat helpt, volgens mij maakt dat het alleen maar erger   Klopt  ... |
|
Ikke
Oudgediende
Ach, niemand bij ons in 6vwo is blij met z'n rooster (het varieert van 8 tot 13 tussenuren), maar je zit in de vrije uren in ieder geval nooit alleen  |
|