|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Jannick: .. Hyves.. Is.. Stom..   amen  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Jannick: .. Hyves.. Is.. Stom..  Ik.. ook.. niet.. hebben.. nut.. niet.. snappen..  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Internet Exlorer is geen browser, IE is bloatware |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
DOOD AAN HYVES!!! ... Alleen weet nog niet hoe..  |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
En Windows is een virus  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote ToM_xlr: Quote Jannick: .. Hyves.. Is.. Stom..   amen  Ik vind hyves wel leuk. Heb door Hyves na 10 jaar mijn oude beste vriendin weer terug gevonden en weer ontmoet  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Ikke: Quote stormzoeker: Quote Ikke: Konqueror is bloedsnel  Altijd al geweest  Ja maar ik kom er nu pas achter  I  Konqueror.... Nu ie ook nog mouse gestures heeft is hij klaar om mijn primaire browser te worden  Moet ik er ook maar eens wat mee gaan spelen... want opra vind ik juist wel makkelijk door die mouse dingesen... maar die plugins is een ramp...  |
|
nietmeer
|
@puppy, hey pup, hoe gaat het met jou en het verhuizen? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hoskeu: Moet ik er ook maar eens wat mee gaan spelen... want opra vind ik juist wel makkelijk door die mouse dingesen... maar die plugins is een ramp...  Welke plugins? Van Opera of Konqueror? |
|
puppy Erelid
|
Quote Detective: @puppy, hey pup, hoe gaat het met jou en het verhuizen? verhuizen niet zo goed  verbouwen des te beter  Hoe is het met jou Aimed? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote stormzoeker: En Windows is een virus  Windows is een bug, geen virus, ik heb ergens de uitleg staan  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
mensen, ik ga non eventjes een bogje schrijve, en dan ga ik werken. misschien tot vrijag nog even, en anders tot over een dagje of 8  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Ikke... Van Opera... Ik heb Konqueror eigenlijk nog niet serieus geprobeerd... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Ikke: Internet Exlorer is geen browser, IE is bloatware Hmm probeerde net ff te kijken hoe ik Konqueror op Windows kon krijgen.. Moet ik eerst Sygwin installeren en daarmee bezig gaan.. Dat wordt werk voor vanmiddag  |
|
nietmeer
|
@puppy, vandaag goed, was gister wel vervelend  maar dat kwam omdat ik een beetje de pest in iets had (niks met WMR te maken) |
|
nietmeer
|
@tom, 8 dagen zonder jou  dat overleven we niet   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote alweerdood: Quote Ikke: Internet Exlorer is geen browser, IE is bloatware Hmm probeerde net ff te kijken hoe ik Konqueror op Windows kon krijgen.. Moet ik eerst Sygwin installeren en daarmee bezig gaan.. Dat wordt werk voor vanmiddag  Je kan ook gewoon Ubuntu installeren... Een nieuwe installatie zou 40 minuten duren heb ik ergens gelezen...  |
|
puppy Erelid
|
Quote Detective: @puppy, vandaag goed, was gister wel vervelend  maar dat kwam omdat ik een beetje de pest in iets had (niks met WMR te maken) Klinkt niet zo leuk  Fijn dat t vandaag weer beter met je gaat |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Eitje ligt in de pan te sputteren  |
|
nietmeer
|
@puppy, jah, en voor een uitgebreide toelichting check mijn laatste blogpost  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Hoskeu: Quote alweerdood: Quote Ikke: Internet Exlorer is geen browser, IE is bloatware Hmm probeerde net ff te kijken hoe ik Konqueror op Windows kon krijgen.. Moet ik eerst Sygwin installeren en daarmee bezig gaan.. Dat wordt werk voor vanmiddag  Je kan ook gewoon Ubuntu installeren... Een nieuwe installatie zou 40 minuten duren heb ik ergens gelezen...  Ja kan ook, maar dan moet ik eerst mijn harde schijf opdelen enzo.. Ik heb de cd's van ubuntu hier al liggen.. Zal wel eens kijken, misschien ga ik dat vanmiddag wel doen  |
|
puppy Erelid
|
Detective; hoe lok je mensen naar je blog?  Maar goed, ik zwicht, ik ga m al even lezen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Cee-N-Cee: Eitje ligt in de pan te sputteren  En nu een biertje  |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Quote Hoskeu: Je kan ook gewoon Ubuntu installeren... Een nieuwe installatie zou 40 minuten duren heb ik ergens gelezen...  20 minuten als je een redelijk systeem hebt  Of je gebruikt de livecd van Kubuntu (werkt wel een stuk trager, maar scheelt installeren  ) Konqueror zat toch niet standaard in Ubuntu? Volgens mij heeft Ubuntu het vuurvosje als standaard staan  |
|
Ikke
Oudgediende
@awd: sterker nog, dan moet je CygwinX installeren, anders kun je alleen maar 'n shell starten...
Qt4 is volledig geport naar Win32 en KDE4 wordt dat straks ook. Maar ik betwijfel of Konqueror onder windows echt zo snel wordt als hier. |
|