|
nietmeer
|
*komt binnenwandelen, gaat in een hangmat liggen en kijkt eens rond* Mmm, ik denk dat ik zelf koffie moet halen  Najah... doe ik zometeen wel  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*Komt binnenstrompelen, ziet Cootje68, begroet haar* Morgen, Cootje68  *Laat zich vallen op een stoel en slaapt verder* |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
*Komt zeer opgewekt de kroeg binnen* Goeiesmorgens men......*schrikt zich rot bij het zien van al die slaperige gezichten* ....sen  Ik weet niet??? Vannacht allemaal doorgezakt of wat???   *BOINK* |
|
|
*heft zijn hoofd op* Hoi Ron  Ik ben niet doorgezakt, was t maar zo... Ik beschrijf t probleem in 1 woord: muggen!!!!!!!! en dan beschrijf ik t nog netjes  |
|
nietmeer
|
*probeert haar ogen weer open te krijgen* Wa isser  Koffie??? Ja lekker! |
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
nietmeer
|
@Ron: Geen idee  ik sliep... maar ik heb het idee dat ik een marathon heb afgelegd vannacht  |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Cootje; Sjonge jonge zeg, ook niets gewend hè? Weer blijven plakken in het nachtcafé zekers?  Wanneer leer je het nu eens....jij denkt dat je nog 20 bent zekers  |
|
nietmeer
|
@Ron:  ik ben helemaal niet in Nachtvlucht geweest  En ik ben nog twintig hoor  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nou Cootje,ik heb je toch wel stralender meegemaakt hoor,tover om te beginnen maar weer eens zo'n ondeugende en alles zeggende glimlach op je gezicht, *Cootje begint te blozen en lacht tenminste weer* Kijk dat is veel beter,nu lijk je tenminste weer 20.   |
|
nietmeer
|
|
|
|
Ik kijk wel ff de andere kant op  Dus ga jullie gang.... |
|
nietmeer
|
 Niet voordat ik koffie heb gehad hoor  Op nuchtere maag kan ik niet zoveel hebben  |
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
nietmeer
|
Muahahahahaha  Dat gaat wel over  |
|
|
Is het weer veilig? Kan ik weer kijken?  |
|
nietmeer
|
Quote berniew: Is het weer veilig? Kan ik weer kijken?  Allang Berniew, ik denk dat Ron al hard weggerend is  |
|
|
Ow, waarom is hij weggerend?  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Je kent me beter Cootje,ik ren nooit weg  Moet even tussendoor de administratie bijwerken dus kan het wel eens rustig zijn van mijn kant....  |
|
|
Zie, hij is niet weggerend  Hij was verstopt achter die enorme stapel papier  |
|
nietmeer
|
Quote berniew: Zie, hij is niet weggerend  Hij was verstopt achter die enorme stapel papier   Dan is het ook niet zo moeilijk om hem rustig te houden  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Maar Cootje toch,jij weet toch wel hoe je mij rustig moet krijgen???? Echt niet met een stapel papier hoor....  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@RonMet een hamertje op je knar dan?  |
|
nietmeer
|
Quote Blend: @RonMet een hamertje op je knar dan?  Was het maar zo eenvoudig Blend  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|