|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Cootje je hoeft niet dood, we gaan gewoon een zandsculptuur maken van jou op een hangmat  |
|
nietmeer
|
*pakt ijsklontjes en begint C&C's buik te bewerken...* @Luna: gematigd tevreden?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote alweerdood: @Cootje je hoeft niet dood, we gaan gewoon een zandsculptuur maken van jou op een hangmat  Ik wil meedoen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: *pakt ijsklontjes en begint C&C's buik te bewerken...* @Luna: gematigd tevreden?  Hee, dat mag niet  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Cootje68: *pakt ijsklontjes en begint C&C's buik te bewerken...* @Luna: gematigd tevreden?  Hee, dat mag niet   Gotcha...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cootje, Nouw!  Ik heb toch niks misdaan |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: @Cootje, Nouw!  Ik heb toch niks misdaan Nee dat niet... plagerijtje moet kunnen toch?  Ben zo terug, ff iets lekkers maken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik heb honger  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: Ik heb honger  ik ook  Alweer... edit: het wordt bijna standaard om honger te hebben, en nee niet zo'n africaantjes honger, I know, die hebben echt honger.. maar ik ook  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Ik heb honger  ik ook  Alweer... Ik ook alweer  6:30, klaar met eten, 8:00 bak yoghurt naar binnen gewerkt, 10 uur, alweer honger  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
hmm, ik had om 7 uur alweer honger, had om half 6 gegeten.. ik ben het echt zat  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Soooow hej, 5 pagina's verder gekomen in twee uur!!!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jannick: Soooow hej, 5 pagina's verder gekomen in twee uur!!!  Wat een rekor!  |
|
Jannick
Oudgediende
Coolieöelie  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Ik heb honger  ik ook  Alweer... Ik ook alweer  6:30, klaar met eten, 8:00 bak yoghurt naar binnen gewerkt, 10 uur, alweer honger  Daarom ben ik dus nu iets lekkers aan het maken... staat nu in de oven  20 minuutjes wachten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jannick: Coolieöelie  ja dat vind ik nou ook |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi spareribmeisje..  |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Hoi spareribmeisje..  Hoi kontje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cootje, ik heb gewoon een stuk suikerbrood naar binnen gewerkt  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: @Cootje, ik heb gewoon een stuk suikerbrood naar binnen gewerkt  Ik ben iets nieuws aan het uitproberen  Gevulde Portabello (champignon) met geitenkaas, tomaat, peper en knoflook  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: @Cootje, dat is voor de liefhebber  Ik heb geen idee... maar je moet soms wat nieuws proberen, nietwaar?  |
|
Jannick
Oudgediende
Hoe verzet je met sneltoetsen de muis van linkshandig naar rechtshandig?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cootje, dat wel  Maar t ligt niet echt in mijn smaakgebied  |
|
nietmeer
|