|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ron, Luna, Misha  @ Misha, oeeh leuk liedje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Mier: @ Cnc jij lult gewoon veel jij spamt gewoon man  Ik spam niet  Ik post berichten waarvan ik denk dat mijn mede spammersmensen iets aan hebben |
|
nietmeer
|
Herman leest wel honderd keer de krant 't staat er echt, pagina achttien, zwartomrand Ik heb t liedje serieus wel 150 x geluisterd in 2 dage tijd, maar het verhaal snap ik nog niet echt  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ CnC jaja  |
|
nietmeer
|
heb je t liedje het regent zonnestralen ook versneld gehoord?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Mishatje: heb je t liedje het regent zonnestralen ook versneld gehoord?  Nee  .. |
|
nietmeer
|
kheb t bewerkt, er staat nu een beetje heel erg harde bass op en heel erg versneld en ook heel hoog  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mier: @ CnC jaja  Ja  Dat meen ik echt, denk ik |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Mier: @ CnC jaja  Ja  Dat meen ik echt, denk ik Ik vind je lief  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Oeeh Cee, je haar voelt gek aan..  |
|
nietmeer
|
Restyle it  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Quote Naaoomii: Oeeh Cee, je haar voelt gek aan..  Dat hoort zo Naomi   |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Naaoomii: Oeeh Cee, je haar voelt gek aan..   jij raakt em aan  zitten jullie nog steeeeeds naast elkaar?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Mishatje: Restyle it  Whaha zal ie leuk vinden ..  Quote RonHunter: Quote Naaoomii: Oeeh Cee, je haar voelt gek aan..  Dat hoort zo Naomi   Neeh, hij is onder de douche geweest en nou is zn gel er half uit, dus zn haar is hartstikke vet  Niet van coolvet, ja ook, maar ook van vetvet ..  @ Andreesie, ik doe niks anders ..  Jaah  Nogsteeds  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Naomi, eerst voordat C er was duurde elke minuut wel een hele dag en nu duurt zeker een dag wel een minuut  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Je begint ons al te kennen ..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Quote Mier: @ CnC jaja  Ja  Dat meen ik echt, denk ik Ik vind je lief  Woeh  Ben ik ff blij  Quote RonHunter: Quote Naaoomii: Oeeh Cee, je haar voelt gek aan..  Dat hoort zo Naomi   Nuuu, mn haar is nog nat van de douche en ik heb gel in  Quote Andreesie: Quote Naaoomii: Oeeh Cee, je haar voelt gek aan..   jij raakt em aan  zitten jullie nog steeeeeds naast elkaar?  Jha, dat doet ze, mag dat niet van meneer Andreesie? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Close your eyes, you might see something beautiful Cause it's not all pitch black in the back your mind So close your eyes, you might see something prettier You pick a dream right out of the night  |
|
Mier Oudgediende
@ Cnc ik snap het nu jij Quote teveel |
|
nietmeer
|
LQ, C nd Naomi sluiten hun ogen niet meer  dus dat heeft geen zin meer ^^ |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Mishatje: @Naomi, eerst voordat C er was duurde elke minuut wel een hele dag en nu duurt zeker een dag wel een minuut  Whaah jaah  |
|
nietmeer
|
Quote Mier: @ Cnc ik snap het nu jij Quote teveel De kracht van C's spamvermogen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mier, ik kwoot omdat anders niet duidelijk is op welk bericht ik reageer.. Snap je? |
|
Mier Oudgediende
@ Misha ja  dat gequote maakt meestal wel alles onoverzichtelijk maar ja wie ben ik die daar over kan oordelen |
|