|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Puckik denk dat je beter mij op kan halen, is meer op de weg zeg maar  Anders krijg ik het heen en weer  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Loek; inderdaad  het is mijn feestje, want het is mijn huis   |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Blend: @Puckik denk je beter mij op kan halen, is meer op de weg zeg maar  Anders krijg ik het heen en weer  Ja, laat ik eventjes naar jou toe gaan fietsen  En dan nog een stukje door naar.. ergens  Het was Amsterdam toch?  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Puck: THee, dat is wel heel erg lui dan  ik ben liever lui dan moe  Nee, sinds ik pfeiffer heb vind ik traplopen heel erg vermoeiend.. klinkt idioot he?  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ thee, owja bevalt het al alleen thuis? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Theemonster: Quote Puck: THee, dat is wel heel erg lui dan  ik ben liever lui dan moe  Nee, sinds ik pfeiffer heb vind ik traplopen heel erg vermoeiend.. klinkt idioot he?  Nee niet echt  |
|
Theetje
Oudgediende
@Loek; jep, alleen nog niet echt wat van gemerkt omdat ik vaak de hele dag alleen was de laatste tijd omdat mijn ouders gewoon moesten werken... dus ik merk het volgende week pas want morgen ga ik naar Wouter  |
|
Puck Oudgediende
|
Ojaaaa, Blend, de muziek was goed bevallen hoor  (Sorry, ik vind dat altijd zo debiel klinken  ) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ehm.. HERHALING: Hallo   Ik ga stofzuigen.. Doei  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, chill!! doe um de groeten  |
|
Blend
Oud Moderator
@PuckVanaf mijn huisje gaan we met de auto hoor  Trein  Alkmaar - Wormerveer  Dan *broem* *broem* met de auto  Ik kan mezelf redelijk goed bezighouden  Gelukkig dat de muziek een goede bevalling heeft gehad  |
|
Theetje
Oudgediende
gezien het feit dat ik nu alleen thuis ben ga ik wat dingen naar beneden verplaatsen, zoals mijn laptop  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ blend ja heb door dat je je goed bezig kunt houden  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Blend: @PuckVanaf mijn huisje gaan we met de auto hoor  Trein  Alkmaar - Wormerveer  Dan *broem* *broem* met de auto  Ik kan mezelf redelijk goed bezighouden  Gelukkig dat de muziek een goede bevalling heeft gehad  Haha |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
joepiieeee Kan jullie niet meer volgen  |
|
Theetje
Oudgediende
ZOooo, ik ga brownie maken en dan duik ik onder douche   |
|
Blend
Oud Moderator
@PuckIk heb alleen geen cd-speler in mijn auto (wat??? geen cd-speler?? nee  ). Het is nog zo een met een casette bandje, dat is een groot lint opgerold op 2 spoeltjes en die wordt dan van de ene spoel naar de andere spoel gedraaid en dan hoor je muziek  Wonderlijk allemaal  Wat ik ermee wil aangeven is dat je geen goede muziek kan luistern in mijn auto, of er moet toevallig een goed nummer bij Skyradio aanstaan (andere zenders kan ik niet goed ontvangen, tsja ouder radio he) Maar het maakt niet uit dat je geen goede muziek kan luisteren, want de auto maakt zo'n kabaal dat je het toch niet zou horen  Hoe harder je gaat hoe erger het wordt, maar goed dat hij niet harder kan dan 65 (iets met speling in de zuigers) dus het valt nog wel mee  Je zit droog  als het niet te hard regend, want het kanteldakje lekt wel een beetje. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ben er weer ga me zo maar eens aankleden moet nog een vrije dag nemen op het werk  |
|
Mier Oudgediende
@ Blend dat is die oude auto uit 88 toch  de auto uit mijn geboortejaar  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ blend in wat voor een auto rij jij dan? mijn auto is 13,5 jaar, en hij heeft een cd-mp3 speler  |
|
nietmeer
|
Iets met speling op de zuigers  Ineens weet je het, vavoem, dat was den moteur  |
|
Blend
Oud Moderator
Ja, het is de auto uit '88, maar op kenteken gezet in '89. De originele radio zit er nog in  Van Philips  In die tijd waren de LP's net opgeruimd |
|
Puck Oudgediende
|
Woeoeoeoeoeoeh  Weet je wat! Ik ga lopen, jij rijden, heb je nog een stuk voorsprong ook  |
|
Theetje
Oudgediende
iemand een poffertje? |
|
Mier Oudgediende
@ Blend wist ik wel 88 prachtjaar   |
|