|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ cnc moet wel, en niet zo klein ook  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Loek: @ cnc moet wel, en niet zo klein ook  Hm, moeten wij dat geloven? Foto?  |
|
Loek
Oudgediende
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Heel charmant.. gaat het bewegen nog goed? Volgensmij heb jij s nachts geen matras nodig.. |
|
Loek
Oudgediende
|
ow me lunch is klaar  beetje anabolen eten  |
|
nietmeer
|
Lunch? Ik ben net wakker, doe me eerst maar een biefstuk zeg  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Of een eitje  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Of een broodje kaas, en eentje met chourizo (deze is om vanmiddag mijn collega's mee te laten genieten) plus natuurlijk een stukje fruit en een glas karnemelk. |
|
RonHee Oudgediende
|
Hallo leute ich bin wieder da. Nur fur ein kleines moment, ist meinem pause. Ik moet vanavond nog door tot een uurtje of negen, als alles meezit. |
|
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
Een lekker Big Mac Menu (met grote friet en cola) als ontbijt, heerlijk! maar niet te vaak  Een typisch engels ontbijt is ook lekker  2 eieren, 2 plakken spek, een worstje en een berg witte bonen in tomatensaus. Maar als ik haast heb (elke doordeweekse dag) dan gewoon een gebakken eitje of een boterham met hagelslag  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote RonHee: Hallo leute ich bin wieder da. Nur fur ein kleines moment, ist meinem pause. Ik moet vanavond nog door tot een uurtje of negen, als alles meezit. Ach himmel, warum musst du arbeiten dann  Meine deutche sprache ist scheiße |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kettling: Een lekker Big Mac Menu (met grote friet en cola) als ontbijt, heerlijk! maar niet te vaak  Een typisch engels ontbijt is ook lekker  2 eieren, 2 plakken spek, een worstje en een berg witte bonen in tomatensaus. Maar als ik haast heb (elke doordeweekse dag) dan gewoon een gebakken eitje of een boterham met hagelslag  Macattack  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Er zit een blauwe plek op m'n voorhoofd..  En op de bovenkant van m'n voet  |
|
nietmeer
|
Heb je jezelf een trap verkocht Puck? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Kpuc: Heb je jezelf een trap verkocht Puck? Dat zal dan wel  Ik heb geen idee hoe ze er komen  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Misschien is Klaas Vaak uitgegleden  en bovenop je geknald  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
 , men mag hier nog 'n uur niks gaan doen  Edit : ik zit nog op school  |
|
RonHee Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote RonHee: Hallo leute ich bin wieder da. Nur fur ein kleines moment, ist meinem pause. Ik moet vanavond nog door tot een uurtje of negen, als alles meezit. Ach himmel, warum musst du arbeiten dann  Meine deutche sprache ist scheiße Wir sind im forbereitung fur den kommende spazier in Nimwegen, bei Ihr besser bekannt als "De Vierdaagse" Studio's opbouwen, en dat soort ongein. ( Studio's: rtv- en fotostudios.) |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Gehen wir spazieren im Nijmegen?  Gutentag  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@RonHee, wanneer begint die relschopperij eigenlijk? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
*gaaaap ik verveel me  * MA stiekemerd! dat mag niet  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: *gaaaap ik verveel me  * MA stiekemerd! dat mag niet  Dus je mag niet op msn?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hmmm, ik ga wat bekennen: Ik ga nu een pizza eten, als mijn ontbijt en lunch  |
|
nietmeer
|
Heey k ben er weer, en nog steeds hongerig  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Mishatje: Heey k ben er weer, en nog steeds hongerig  Denk je dat het overgaat als je het maar vaak genoeg zegt? |
|