|
nietmeer
|
Quote Little Queen: Quote Hans. Steen: Quote Little Queen: Ik heb zin om naar het station in zutphen te gaan  om 8 uur... is er vanavond dan wat leuks in zutphen Jahaah  Ikke komt om half 9 aan in zutphen  Hoeveel kilo ???  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Cootje  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
@ Kpuc hoe moet ik anders naar LunaO_o |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: @ Kpuc hoe moet ik anders naar LunaO_o Fietsen  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Quote Twaggy: @ Kpuc hoe moet ik anders naar LunaO_o met de benenwagen, oftewel lopend |
|
Twaggy Oudgediende
|
ben je ziekO_o dan pak ik liever de brommer  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Twaggy waarom ga je eigenlijk via Rotterdam dan  .. en niet via Eindhoven  |
|
Twaggy Oudgediende
|
eindhoven is k*t want daar spelen de loosers |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: eindhoven is k*t want daar spelen de loosers  Pas op, hè!!!!!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Twaggy: eindhoven is k*t want daar spelen de loosers Ook echt een reden van niks  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
|
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cootje68: Quote Twaggy: eindhoven is k*t want daar spelen de loosers  Pas op, hè!!!!!  pas er zeker op  och maak je niet dik Ajax verslaat ze natuurlijk weer  |
|
nietmeer
|
Geef niks om voetbal, maar je hoeft niet alle inwoners of afstammelingen uit E'hoven uit te schelden... Is niet lief  |
|
Mier Oudgediende
Ajax, Psv, Fyenoord allemaal 1 grote pot nat Fc Groningen is the best  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cootje68: Geef niks om voetbal, maar je hoeft niet alle inwoners of afstammelingen uit E'hoven uit te schelden... Is niet lief  niet huilen neem een rib  Quote mier: Ajax, Psv, Fyenoord allemaal 1 grote pot nat Fc Groningen is the best  goeie grap  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Zucht, het gaat weer eens over voetbal.. Het maakt mij echt geen zak uit welke club het beste is.. Behalve als iemand heel erg fanatiek gaat doen over 'zijn' club, dan heb ik ineens een pesthekel aan die bepaalde club.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Cee, ik ben 't helemaal met je eens  |
|
Mier Oudgediende
@ CnC toch niet voor Fc Groningen  @ Twaggy ja dat vondt ik ook maar toch ben ik voor Fc Groningen |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Mier Feyenoord. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Uiteindelijk is feyenoord het beste. Tenslotte.. hoe krijg je het toch elke keer weer voor elkaar om met 11 mensen een heel stadion en daarbuiten zo ver te krijgen dat ze de stad weer gaan afbreken |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote sjatter: @ Mier Feyenoord. die mag wel eens gaan voetballen ja wat was het ook alweer? 7e ofzo toch? |
|
Mier Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Eigenlijk moet dat hele voetbalgedoe maar afgeschaft worden, of ze gooien de supporters gewoon in de bak, dan is ook alle rust weder gekeerd en kan je tenminste van een sportief potje voetbal genieten.
Nou ik hou niet van voetbal normaliter, maar de EK21 finale in de Euroborg heb ik wel gevolgd, dat was tenminste voetbal.. dat volwassenenvoetbal zit vol met achterbaksheid en nichterij, naaierij, etc |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
VVV FOR LIVE! En nu ga ik bezorgen  |
|