|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Quote Puck: Quote Andreesie: Quote Phaser: was pas vannacht om 5 uur thuis.. en weer keurig netjes om half 9 op mijn werk deze morgen   overleef jij dat? Blijkbaar wel  Is goed te doen hoor, paar uurtjes slapen, ik ga elke week stappen en dan kom ik rond 5/6 uur thuis en 7 uur gaat wekker dan weer voor werken  Hoi allemaal btw  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Bonjour  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Hey allemaal, ik ben weer eens online...  EDIT: Leuke OT, trouwens: 1234  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Hi, ik half online zijn  , kan me nergens op concentreren, ben snip en snip verkoude |
|
Caster Oudgediende
|
@Huug, pas maar op dat je je monitor niet onderniest  In ieder geval beterschap!  |
|
Puck Oudgediende
|
Een arm kind word bij haar moeder weggerukt En haar vader misbruikt haar en maakt zich niet druk En een kind is getekend voor heel d'r leven Der is niemand die het ziet en niemand die het kan schelen Ze hoort te spelen op straat Je hoort het te vaak Wanneer het dan eindelijk doordringt is het altijd te laat Dus blijf van me lijf is wat het kind eist En ik laat een traan vallen wanneer ik die track schrijf Want het land zit vol met seks toeristen Gewone huisvaders en zelfs ministers En hoe kan het zijn dat de regering zo corrupt is En een jongetje van 11 nu al zwaar aan de drugs is Hier op de Filippijnen haal ik een diepe zucht Want een kind is hier nog steeds het grootste export product Ze worden overgehaald met het zicht op een nieuwe baan Meer geld een beter leven in een stad en een nieuw bestaan Maar daar is niets van waar, Nee Het zijn de vieze tactieken van een kinderhandelaar En plaats jezelf eens in hun positie Als je heel snel beland in de kinder prostitutieSorry, ik vind het gewoon zo'n ..ja, wat?-tekst  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goh, ik heb een onbehoorlijke behoefte aan....... Pizza... |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Theemonster: Goh, ik heb een onbehoorlijke behoefte aan....... Pizza... Niet doen!  |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
Puck Oudgediende
|
Quote Theemonster: Goh, ik heb een onbehoorlijke behoefte aan....... Pizza... Niet doen! Dan krijg je vanzelf een buikje |
|
Caster Oudgediende
|
@Puck, je bedoelt bui deltje   |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Puck: Quote Theemonster: Goh, ik heb een onbehoorlijke behoefte aan....... Pizza... Niet doen! Dan krijg je vanzelf een buikje ik heb al een buik  |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
Theetje
Oudgediende
neuh, meer een beertender  |
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
heeeey hoe gaat het hier??  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Goeiemorgen   |
|
Hoi Little Queen, hoe gaat het? |
|
Heb je toetsen vandaag of heb je al vakantie?
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Martijn, ik had biologie  .. en daarna natuurkunde proefje gedaan  .. morgen nog BV en vrijdag wiskunde masterclass en dan ben ik klaar  Nouwjah, moet dan nog 2 weken naar school  |
|
Ok, ik had vandaag frans en geschiedenis, geschiedenis was best lastig..   morgen engels en wiskunde en dan woensdag & donderdag nog 2 toetsen.  Waarom moet je daarna nog 2 weken naar school? je hebt dan toch al toetsweek enzo gehad??  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Martijn, volgende week maandag heb ik ANW presentatie, dinsdag heb ik herkansing, woensdag heb ik excursie van BV, donderdag heb ik profielwerkstuk dag.. dan woensdag moet ik boeken inleveren om 1 uur smiddags, ook zo'n lekker tijdstip, donderdag weer profielwerkstuk dag en vrijdag rapport ophalen.. |
|
 da's niet prettig  ik moet vrijdag boeken inleveren en heb dan sportdag, en volgende week vrijdag rapport halen, heb dan de rest van de week vrij  Hoelang heb jij dan vakantie?? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
7 weken  najah zeg maar 7,5  |
|
Ok, ik heb 8,5  maar ik ken iemand die heeft nu al vakantie en die heeft 10 weken!!!   |
|
maar ik ga doei  |
|