|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
wiskunde B1 en natuurkunde 12 op het vwo gehaald |
|
nietmeer
|
@Blend.. daar misschien maar hier niet hoor.. dus wie weet had deze bui die nu hier valt in het niet zonnige zuid holland.. wel op jou bol gevallen. Altijd het zekere voor het onzekere nemen! @Loek,, doe je goed  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Goeiesmiddags allen.  *BOINK*   Weet niet hoe het bij jullie is maar hier is het momenteel noodweer. |
|
Loek
Oudgediende
|
@ RonHunter, hier is het goed, maar heb in Amsterdam noodweeg gehad vandaag |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Staal Ik ben blij dat jij dan voor mij de regen opvangt  Wat daar valt, kan hier niet meer vallen  Maar al komt het hier, ik zit droog in mijn autootje    Thee |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Hier schijnt de zon volop  Maar in Wijhe regende het vandaag |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Hier regent het soms superhard.. en nu schijnt het zonnetje eventjes. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hier regen en daar moet ik zo doorheen   |
|
Loek
Oudgediende
|
op zich wel redelijk droog hier, onderkant van m'n broek is nog wel nat.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Loek: op zich wel redelijk droog hier, onderkant van m'n broek is nog wel nat.. Wezen pootje baden?  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Wat is dat Loek??? Tegen de wind in staan pie...n?????   |
|
Loek
Oudgediende
|
neej, broek komt tot op de grond.. beetje veel water op de weg, en keek meer naast me dan voor me  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
HELP!Hoe pel je een lente-ui en welk deel gebruik je  ? Moet vanavond koken....  Klinkt heel dom, I know.. maar ik weet het echt niet  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Een ui is een ui volgens mij hoor. Koppie der af, kontje der af,sneetje der over en pellen maar.   |
|
nietmeer
|
Lenteuitjes? Met een steeltje? Niks aan doen alleen even spoelen en je mag alle delen gebruiken. |
|
Brie Erelid
|
@Ron, das een gewone ui ja  Maar een lenteui? Met van die groene stengels d'r aan  ! Kpuc, maar ik weet dan niet welke voor dit gerecht, staat er ook niet bij.. lekker handig  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ brie, je wilt ze toch altijd met de stengel er nog aan  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Brie misschien fijnmalen en gewoon alles gebruiken, als het niet smaakt merk je het wel.. edit: of ze er gewoon zo bij gooien, dat kan ook  |
|
nietmeer
|
Het ligt eraan wat de rest van het recept is, ik deed ze vaak in een marinade van witte wijn met veel kerriepoeder  |
|
Brie Erelid
|
Ik doe maar gewoon die uiteindes.. Das groen, en je kan er leuke ringen van maken  , weet alleen niet of dat de bedoeling is, maar who cares  Edit: ja dat kan ook natuurlijk alweerdood haha  . Kpuc tis roergebakke kip met broccoli, lente-ui en pijnboompitjes |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Het is vaak de bedoeling dat men het witte gedeelte neemt  daar zit de lekkerste smaak aan  |
|
nietmeer
|
Dan lekker alleen de worteltjes weghalen en alles in ringen erbij mikken Brie  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Een beetje kaas vind ik altijd wel lekker  dat geef het een leuke, maar toch frisse smaak  |
|
Brie Erelid
|
Oke, thanks  Volgende HELP! Ik moet broccoli beetgaar koken. Dat moet toch in een laagje water, 3 of 4 minuutjes, zoiets? (Moet de broccoli dan helemaal onder water of bijna of maar voor de helft?) Tis maar goed dat ik nu alles ontdek ipv als ik op kamers zit  |
|