|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Giovanni: Ik hoop dat je snel weer beter bent Arne.  Nou, op dit moment wordt t alleen maar erger  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Heb net even thee gezet, en krampen gehad Maar dat laatste heb ik wel vaker |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
Mams weer terug hoor van rondje reclame wegbrengen. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Giovanni: Ik hoop dat je snel weer beter bent Arne.  Nou, op dit moment wordt t alleen maar erger  Ach, in engeland bidden ze nu voor me. Lang leve goede vriendinnen in verre locaties  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ CnC en mensen die dichtbij je wonen  (ik dus)hoopt ook dat je beter wordt en wel snel want ik heb gewoon medelij met je    |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Dank je mier    Ach, de mensen hier gaan niet naar de kerk  dus dan helpt god niet  Goh, dat ik dat zeg, ik geloof er niet eens in  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Politie in de straat... motorpolitie, busje, nog een, wat is er aan de hand   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Jannick heeft een overval gepleegd op de koekjestrommel? |
|
Mier Oudgediende
@ CnC ik ga ook niet naar de kerk maar heel af en toe Bid ik wel eens maar dan wel naar mijn eigen vader die in de hemel zit want hij is mijn beschermengel  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ieder zijn eigen geloof  |
|
Mier Oudgediende
jep vindt ik ook  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ligt het nou aan mij of is het ontiegelijk rustig op wmr.. |
|
Mier Oudgediende
het ligt niet aan jou hoor het is hier gewoon ongewoon rustig |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hm.. opzich geen ramp.. Ik mis de situatie van een paar maand terug, toen was WMR écht heel erg leuk.. bijv toen iedereen naar bowling 3 was  |
|
Mier Oudgediende
haha toen waren we ook met zun 2en in het cafe toch  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ja, samen met dreamertje ook nog dacht ik. Dat was pret  En de hele situatie was toen anders.. het is niet hetzelfde meer. Moet je eens kijken hoe snel we de café's er doorheen raggen  |
|
Mier Oudgediende
ja niet normaal nee we zijn nu al in cafe 12. maar als we steeds dezelfde cafe houden dan wordt de servers overspannen ofzo om het zo maar te noemen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mier, klopt.. maar dan zaten we inmiddels ook wel op pagina 20349 ofzo  Wij waren gewoon met zn 3en in het cafe! een halve dag lang, dat komt nu echt niet meer voor.. |
|
Mier Oudgediende
nee niet echt hoewel heb ik wel es met Loek 3 a 4 pagina's volgeluld met zun 2en ofzo  dus soms wil he tnog wel es gebeuren. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
A ha, gelukkig  Nu snap ik ook wel waarom luna een tijd geleden zei dat het lang zo leuk niet meer was.. zelfs ik heb daar af en toe last van |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Arne, veel beterschap gewenst  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Dank je Zuwe   |
|
Mier Oudgediende
misschien raakt bij somige mensen gewoon de gesprek stof op |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mier, ja, maar er worden zelden ook discussies gevoerd. meestal gaat het over koetjes en kalfjes Is ook prima, maar niet altijd even interessant  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
CNC: people come and people go. Maak zelf de keuze in degene die je de moeite waard vindt.
En ik ben het met je eens: laatste tijd zitten er een paar op wmr die ik direct zou bannen. Maar ja, ik bepaal niet. Laten we dan onder elkaar maar de boel gezellig houden op wmr, laat die anderen maar ergens los gaan bladderen. |
|