|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Opruimen - ik heb gehoord dat er weer twee kern-splijt koffertjes zoek zijn - eentje staat op mijn kamer - ik ruim altijd goed op.. |
|
nietmeer
|
kom je even gezellig koffie drinken zijn ze aan het opruimen ik ga weer |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Yannick, zie jij ergens in mijn tekst staan dat ik Polen zwartmaak? |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
 Hans  heraux De was hangt, senseotijd.  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Nee, dat niet, maar ik kreeg de indruk "Poolse werkmeisjes".. Je kan wel een betere benaming bedenken..  |
|
RonHee Oudgediende
|
@ RonHunter: barbier? Of is het bierbar? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Poolse werkmeisjes daar stel ik mij heel wat anders bij voor  RonHee in zijn geval is het de bierbar.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
En toen was het stil... |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Zo, terug van de bierbar, uuuuuuuuh....barbier.   |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
(((o))) Norman GreenBaum (((o))) |
|
RonHee Oudgediende
|
Laat ik het dan netjes benoemen: goedkope werkkrachten. En ik vrees dat je gelijk hebt qua bierbar, die komt gewoon terug met hetzelde kapsel en een lege portmonnee...  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Dat denk ik niet,Ronneke. De kroeg is duurder hoor en daar ben ik niet binnen een half uur weer weg.   |
|
nietmeer
|
Hm, heb je ook gelijk weer een bosje paling meegeplukt Ron? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
WMR artikelHeerlijk, die discussie.. Dat zie je niet echt hier, niet vaak althans |
|
RonHunter
Oud Moderator
Quote Kpuc: Hm, heb je ook gelijk weer een bosje paling meegeplukt Ron? Was dat maar waar Chris, ik wacht tot mijn zwager weer paling gaat roken,dat kost me veeeeeel minder dan in de winkel.   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Heb je je een hanekam laten aanmeten Ron?  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Dat gaat moeilijk bij mij Gio.Het wordt al wat dunner op den bol.  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote RonHee: Laat ik het dan netjes benoemen: goedkope werkkrachten. En ik vrees dat je gelijk hebt qua bierbar, die komt gewoon terug met hetzelde kapsel en een lege portmonnee...  De Polen? Ik ben in mei naar Polen geweest, een week met school, ik kwam thuis met 2 bierblikjes, een met 7,6% alcohol en een van 6 %.. Ze staan nog dicht..  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Bij mij ook. Ik doe het zelf. Tondeuse op 1, kam erop en gaan. Kapper is veel te duur. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Jannick die bewaar je voor een speciale gelegenheid? |
|
Jannick
Oudgediende
Nahh, ik drink geen bier..  Toen we net vertrokken in Swidnik vanaf de parkeerplaats bij de school werden de pakketten voor thuis al opengemaakt en werd de Poolse wodka door 15 jarige pubers opgedronken..  Een moest er kotsen..  |
|
RonHee Oudgediende
|
@ RonHunter, jij bent vlot terug uit de bierbar,,, Was ie dicht of zo? Heb je voor de schijn wel je haar gekamd? |
|
RonHunter
Oud Moderator
Jouw ogen zitten nog goed dicht of je hebt een verrekijker nodig op je neus Ron.Gisteren weer ver doorgezakt zekers?????  |
|
RonHee Oudgediende
|
Ik heb een verrekijker op mijn neus, want ja, de oogjes zijn een beetje minder op de lange afstand geworden. Nee, totaal niet. Ik had gisteravond nog een beetje te werken, en zoals je weet werk en alcoholische versnaperingen: dat gaat niet samen. Btw, nieuwe coupe genomen? |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ja, de korte coupe,lekker luchtig dus.  |
|