|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
|
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Doei!!  |
|
nietmeer
|
LQ luister nu maar even  die keelpastilles helpen voor geen ene meter, je keel wordt een beetje glad, maar de pijn blijft terugkomen!! en warme melk kan ranzig zijn, het helpt echt en dan bedoel ik ook echt ;P |
|
Puck Oudgediende
|
Quote aimed: LQ luister nu maar even  die keelpastilles helpen voor geen ene meter, je keel wordt een beetje glad, maar de pijn blijft terugkomen!! en warme melk kan ranzig zijn, het helpt echt en dan bedoel ik ook echt ;P Kan ranzig zijn  Het is ranzig  Ik heb trouwens geen idee of hte helpt, ik moest het vroeger wel eens drinken, maar dat is al veel te lang terug Edit: Helpt warme yoghurt ook?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik moet van warme melk kotsen  |
|
nietmeer
|
Okay DR. Aimed... en wat doe je met een infectie in je mond; behalve spoelen met peroxide?  |
|
nietmeer
|
ik heb ook het gevoel dat ik moet kotsen bij warme melk en honing maar als je beter wilt worden is het een optie en anders behoud je de keelontsteking  |
|
nietmeer
|
@Aimed: was een serieuze vraag  |
|
nietmeer
|
Heb nu al 5 dagen een pijnlijk gehemelte en een tong met het gevoel alsof die verbrand is. Heb op advies van apotheek peroxide om te spoelen, maar denk dat ik maandag toch maar eens met de huisarts moet gaan babbelen! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Fijn.. ik heb woensdag mondeling Duits  |
|
Puck Oudgediende
|
Oeh, au  Dat lijkt me pijnlijk  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: Fijn.. ik heb woensdag mondeling Duits  Ik een leestoets (of het was dinsdag, kan ook  ) Met mijn kennis  Dat gaat niet lukken   |
|
nietmeer
|
Quote Puck: Oeh, au  Dat lijkt me pijnlijk   vooral als je wilt eten  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cootje68: Quote Puck: Oeh, au  Dat lijkt me pijnlijk   vooral als je wilt eten  Blender?  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Cootje, ben je al bij de huisarts geweest voordat je de medicijnen bent wezen halen? |
|
nietmeer
|
Quote aimed: @Cootje, ben je al bij de huisarts geweest voordat je de medicijnen bent wezen halen? Tuurlijk niet, eerst zelf proberen... Heb je al eens in de wachtkamer gezeten met een ukkepuk van 2  Maar moet nu echt weg... DOEI  |
|
Puck Oudgediende
|
|
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
doei cootje! |
|
nietmeer
|
doei cootje, mensen, ik koppel even mijn laptop los, moet de was uit de wasmachine halen dus heb ik even behoefte aan muziek  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm ben ik dan nu helemaal alleen hier  |
|
nietmeer
|
ik ben er weer  |
|
Brie Erelid