|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Gitte: Quote ToM_xlr: gitte. duim er maar niet voor, zoals het nu gaat, heb ik dat echt niet nodig mijn toetsen zijn echtte simpel op dit moment, alsof mijn leraren willen dat ik goede punten haald   zorg ervoor dat je het zo houd! en ik zal volgend jaar echt wel voor je duimen hoor! En ik doe mee  Volgend jaar dan  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Ikky, ik moet morgen een Biologie PO inleveren, maar het is echt superveel werk, en we hebben er eigelijk maar weinig tijd voor gekregen, ondertussen moet ik ook nog leren voor de toetsweek, en bezig met de Natuurkunde PO.. en moet nog iets opzoeken voor Duits mondeling  best druk dus hé |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
LQ, ja, dus wat doe je hier dan op wmr  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Ikky, eventjes ontspannen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Heeft het bij jullie ook zo hard geregend vandaag??  Bij ons stromt het water gewoon voorbij  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Little Queen: @ Ikky, eventjes ontspannen  moet ook af en toe! |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
juist, voor sommige is wmr een ontspanning, voor andere is het helaas een dwangneurose geworden...  |
|
ikky
Oudgediende
|
LQ, aha, dat moet idd ook gebeuren  Maar wel straks echt gaan werken hoor!! Dat is belangrijk  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Blend: Heeft het bij jullie ook zo hard geregend vandaag??  Bij ons stromt het water gewoon voorbij  Hier heeft het maar heel eventjes geregend, nu is het gewoon weer net zo vies benauwd als daarvoor  |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyJa dat ook hier  Echt een stroom water van een meter of 25 breed Ik neem aan dat De Zaan zo breed is |
|
ToMxlr
Erelid
|
hier bij eindhoven is de hele dag nog geen druppel  gevallen  |
|
ikky
Oudgediende
|
@tom, ik kom daar ook wonen   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Wat is het toch heerlijk om alleen thuis te zijn  muziek lekker hard aan  .. nu nog 'n boksbal hebben  .. ik moet mijn agressie kwijt  |
|
ToMxlr
Erelid
|
LQ GA WATERPOLOEN!! na 5 min ben je al je aggressie kwijt, dat garandeer ik je  |
|
ikky
Oudgediende
|
LQ, soms verlang ik idd ook best wel naar een boksbal Alleen thuis zijn is idd heerlijk  ik heb nu ook mijn muziek keihard aanstaan  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik haat mijn school.. hoe kunnen ze nou verwachten dat je met 3 PO's bezig kan zijn terwijl je bijna toetsweek hebt dan  |
|
ToMxlr
Erelid
|
bij wie regent het? want hier is hetr ecxht lekker weer, alleen een beetje benauwt.. |
|
ikky
Oudgediende
|
LQ, dat soort dingen doen ze altijd aan het einde van het jaar. Dat probleem ken ik ook namelijk  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote ikky: @tom, ik kom daar ook wonen   de garage is redelijk opgeruimd, kan daar nog wel een bed staan..  |
|
Blend
Oud Moderator
LQ Dat is het plannend vermogen van de leraren (en de student, laatste moment werken  ) Volgens mij is dat eerder regel dan uitzondering  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Blegh morgen nog naar zo'n uber saai feest waar ik maar zeer weinig mensen ken..  |
|
Blend
Oud Moderator
Volgens mij is Thee geslaagd  |
|
nietmeer
|
Kusje voor Thee |
|