|
nietmeer
|
Quote Runalf: @Cootje is dat je werk ofzo?  Idd, de Spareribexpress in Helmond! Quote Blend: @CootjeIk zag trouwens gister volgens mij zo'n bestelwagentje rijden van de rib-service  Zijn ze zwart met licht blauw-achtige letter?? Jazekers... |
|
nietmeer
|
Een koe is ook erg lief, en een kip ook, een varken is nog eens heel erg slim ook, maar ze zijn gewoon lekker  Paarden, mooie beestjes, lief en slim, maar als ze voor de slacht gaan, dan hebben ze geen meelij van mij, de meeste hebben een goed leven gehad dus njammie, paardegoulash. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Cootje...  Wanneer komt dat busje naar zwijntjesdrecht toe rijden  |
|
nietmeer
|
tsja ik feliciteer alvast, want ik geloof dat jij het wel haalt  |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
@Cootje, als ik in helmond had gewoond, was ik nr1 klant geweest denk ik..  |
|
nietmeer
|
Quote ElrohirElensar: Cootje...  Wanneer komt dat busje naar zwijntjesdrecht toe rijden  Wat is je postcode?  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Aimed; onweert het bij jullie ook zo? Of is het alleen aan deze kant? Nu begint het ook nog te gieten  |
|
nietmeer
|
Quote Runalf: @Cootje, als ik in helmond had gewoond, was ik nr1 klant geweest denk ik..  Kan niet, dat was ik al  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Cootje68: Quote ElrohirElensar: Cootje...  Wanneer komt dat busje naar zwijntjesdrecht toe rijden  Wat is je postcode?  3331 en een beetje |
|
nietmeer Erelid
|
Quote puppy: Aimed; onweert het bij jullie ook zo? Of is het alleen aan deze kant? Nu begint het ook nog te gieten  Waar is deze kant  , deze moet zometeen op de motor in zomerverpakking nog 120 kilometer brommen...  |
|
|
Brie, al wat bekend? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Tot morgen iedereen!!... Succes met "niet gebeld worden"...  (ga ik me zelf nog maar eens klaar stomen voor wiskunde vanavond...  )  |
|
nietmeer
|
@Elro: ze bezorgen wel in zwijntjesdrecht, maar kan zo ff niet vinden vanuit welk filiaal! Check: www.spareribexprees.nl  En anders kom je maar naar Helmond eind juli/ begin augustus!  |
|
puppy Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
 Gevonden  zuid amerikaans gekruid gok ik zo maar... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Doeiii Hoskeu!! Have a nice weekend!   |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Wij moeten met ntuurkunde PO het volgendE OMREKENEN 1 lux naar 1 watt... en dan komt de natuurkunde leraar.. met het volgende: 1 lux = 1.46 mW/m^2 218×(1.46 ×10^-3) = .318 W/m^2 I = P/(4(pi)r^2) => P = I × 4(pi)r^2) .318 × 4(pi)0.01^2) = .4 mW  maar dat klopt blijkbaar niet...  echt eng en erg  wie o wie heeft er ervaring mee  Daar was ik dus mee bezig!  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
  Spareribs!!! |
|
nietmeer
|
Quote ElrohirElensar:  Gevonden  zuid amerikaans gekruid gok ik zo maar... Mmmm, ben zelf liefhebber van sweet! Maar Hot loopt idd ook hard! |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Cootje68: Quote ElrohirElensar:  Gevonden  zuid amerikaans gekruid gok ik zo maar... Mmmm, ben zelf liefhebber van sweet! Maar Hot loopt idd ook hard!   Lopen ze, moet ik ze zelf vangen ??? |
|
|
Spareribs.... zo goed.. ik denk dat ik binnenkort weer is naar de argetijn ga ofzo  |
|
puppy Erelid
|
Nou succes iedereen, ik hoop dat iedereen geslaagd is  Fijn weekend allemaal... (Ik hoop dat t vanavond droog is  ) |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Doeg puppy  |
|
nietmeer Erelid
|
Prettig weekend Pups  .. het zal vast wel droog zijn... |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Fijn weekend allemaal... (Ik hoop dat t vanavond droog is  ) Veel plezier vanavond, Puppy  en veel succes dit weekend!!!  Quote ElrohirElensar: Quote Cootje68: Quote ElrohirElensar:  Gevonden  zuid amerikaans gekruid gok ik zo maar... Mmmm, ben zelf liefhebber van sweet! Maar Hot loopt idd ook hard!   Lopen ze, moet ik ze zelf vangen ??? Nee joh, dat doen wij voor je!  |
|