|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Welke schattige oogjes?  |
|
nietmeer
|
C&C: Tja, dan moet je misschien eerder naar bed gaan!  Bak maar een hamburger, daar knap je van op  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Van die kat in de avatar...  Wat dacht jij dan  |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Cootje68: C&C: Tja, dan moet je misschien eerder naar bed gaan!  Bak maar een hamburger, daar knap je van op  Een krabburger a la SpongeBob...   |
|
nietmeer
|
Of lekker een paar eitjes in de pan tikken, spek erdoorheen...  |
|
Caster Oudgediende
|
Havermout; daar wordt je groot en sterk van  Bruine boterhammen; daar wordt je ook groot en sterk van  |
|
nietmeer
|
|
|
Caster Oudgediende
|
@Cootje: Taart, vlaai, Bossche bollen, chocola, snoep; daar wordt je vrolijk van  |
|
nietmeer
|
Quote Caster: @Cootje: Taart, vlaai, Bossche bollen, chocola, snoep; daar wordt je vrolijk van  Woeiiiiiiii  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Of lekker een paar eitjes in de pan tikken, spek erdoorheen...  Heb ik net al naar binnen gewerkt, met een glas sinaasappelsap erbij  Helpt niet  |
|
nietmeer
|
Zit me even lekker te maken met taart enzo  Ik ga een bananensoes halen  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Zit me even lekker te maken met taart enzo  Ik ga een bananensoes halen  Ga je dan ook trakteren?  |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Cootje68: Quote Caster: @Cootje: Taart, vlaai, Bossche bollen, chocola, snoep; daar wordt je vrolijk van  Woeiiiiiiii  Jij dus ook: Quote Cee-N-Cee: Quote Cootje68: Of lekker een paar eitjes in de pan tikken, spek erdoorheen...  Heb ik net al naar binnen gewerkt, met een glas sinaasappelsap erbij  Helpt niet  Doe dan wat op de vorige bladzijde staat, voor Jannick; de quote met de instructies erin  |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Cootje68: Quote Kpuc: Zit me even lekker te maken met taart enzo  Ik ga een bananensoes halen  Ga je dan ook trakteren?  JAAAA! Trakteren!!  |
|
nietmeer
|
Ojee, zoiets?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Oeh jammie! |
|
nietmeer
|
Het water loopt nu aan twee kanten uit m'n mond...  Heb je ff een emmer om dat kwijl op te vangen? |
|
Caster Oudgediende
|
*Bonk* Sorry, ik viel flauw van de aanblik...
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Het water loopt nu aan twee kanten uit m'n mond...  Heb je ff een emmer om dat kwijl op te vangen? *Geeft cootje een badkuip* |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Cootje68: Het water loopt nu aan twee kanten uit m'n mond...  Heb je ff een emmer om dat kwijl op te vangen? *Geeft cootje een badkuip* *Geeft cootje een dweil  * |
|
nietmeer
|
Lekker hoor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Caster: Quote Cee-N-Cee: Quote Cootje68: Het water loopt nu aan twee kanten uit m'n mond...  Heb je ff een emmer om dat kwijl op te vangen? *Geeft cootje een badkuip* *Geeft cootje een dweil  * *geeft cootje een stofzuiger*  |
|
nietmeer
|
 Denken jullie soms dat ik nu de hele tent ga poetsen ofzo?  |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Caster: Quote Cee-N-Cee: Quote Cootje68: Het water loopt nu aan twee kanten uit m'n mond...  Heb je ff een emmer om dat kwijl op te vangen? *Geeft cootje een badkuip* *Geeft cootje een dweil  * *geeft cootje een stofzuiger*  *Geeft cootje een fontein voor in de badkuip  * |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Cootje68:  Denken jullie soms dat ik nu de hele tent ga poetsen ofzo?  Ja...  |
|