|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Jatser, ik leef met je mee, als er wat is moet je me maar even bellen ofzo..   |
|
nietmeer
|
MA: Super goed! In slaap gevallen met onweer als slaapliedje  Altijd fijn. Daarna comateus geweest  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
Quote ikky: @Jatser, ik leef met je mee, als er wat is moet je me maar even bellen ofzo..   is goed  ik ga wel zo naar school, even mijn gedachte verzetten.. |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Heb me ontbijt op bestaande uit 3 kretenbolle rijk belegd met kaas  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jatser, zie mijn blog  Succes op school, wel weggaan als het niet meer gaat hoor! |
|
|
echt heel lief van je! nee alsa het niet gaat, dan ben ik weg hoor! |
|
nietmeer
|
@Jatser & Ikky: Sorry dat ik nieuwsgierig ben, maar wat is er gebeurt? |
|
ikky
Oudgediende
|
Ik ga dr vandoor mensen, moet naar school.. @Cootje, dat kan hij zelf het beste vertellen @Jatser, ik ben niet lief, ik wil gewoon dat jij je niet zo klote voelt   |
|
|
@Cootje68: is niet erg, Mijn opa is vannochtend overleden. hij lag al 3 weken in het ziekenhuis en de laatste paar dagen op de IC. en hij wilde vannochtend zelf niet meer. dus hebbe ze hem een slaapdrankje gegeven en toen is ie heel rustig ingeslapen. |
|
my-angel
Oudgediende
@Jatser, dan wens ik je heel erg veel sterkte, het is niet leuk om een opa te verliezen....  |
|
|
Quote my-angel: @Jatser, dan wens ik je heel erg veel sterkte, het is niet leuk om een opa te verliezen....  dankje wel  mijn oma (zijn vrouw) is ook in dat ziekenhuis overleden  maar hij is nu weer fijn bij dr. |
|
nietmeer
|
 Dat is idd niet prettig voor je  Dan wens ik je ook veel sterkte toe! Hopenlijk kun je troost vinden in het feit dat hij nu in ieder geval geen pijn meer heeft! Dikke  voor jou |
|
my-angel
Oudgediende
Dan is het niet ec ht fijn.. Gewoon heel veel succes met alles, je moet echt naar huis gaan als het niet wil... anders ga je er zelf aan onderdoor (nog meer dan dat je al zou.. ik spreek helaas uit ervaring..) Ik ga maar eens naar school... Tot vanavond iedereen!  |
|
nietmeer
|
 Laters MA  |
|
nietmeer
|
Ga ook... Teun is wakker geworden  |
|
nietmeer
|
Tot strakjes allemaal en sterkte voor diegen die het nodig hebben  |
|
nietmeer
|
 Stil hier...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Wil je niet zo hard praten Cootje, iedereen slaapt nog  |
|
nietmeer
|
*fluisterd* Sorry Blend, wil niemand wakker maken  Ben dit niet gewend op maandagochtend  |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
goedenmorgen allemaal  , weer een nieuwe week, weer kantooruren dus ik ben er weer  |
|
nietmeer
|
 Hey Runalf  Lekker aan 't werk? |
|
Blend
Oud Moderator
Ja, het is erg stil. Misschien is de helft van Nederland weggespoeld van het weekend?  |
|
nietmeer
|
Quote Blend: Ja, het is erg stil. Misschien is de helft van Nederland weggespoeld van het weekend?  Of eindelijk aan het bijslapen na alle slapeloze nachten  |
|
Blend
Oud Moderator
Daar zeg je me wat, slapen. Dat zou wel erg fijn zijn nu  Maar heb net weer een verse pot koffie voor me staan, is een redelijk goede vervanger  |
|
nietmeer
|
Ach ja Blend, ik heb Teun. Need I say more???  |
|